Drone in Geleenstraat

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hoi medelopers,

Gisteren liep ik door de Geleenstraat in Den Haag. Tot mijn verbazing vloog er een drone over. Deze kwam heel dichtbij. Ik vermoed dat ik gefilmd werd. Ik heb zelf een vriendin en ben erg bang dat de beelden worden gedeeld. Wat kan ik nu doen? Aangifte?
Ik zou samen met je vriendin gewoon naar het politiebureau gaan en aangifte doen.

Het is al paar keer gezegd, en topicstarter ontkent dan wel dat hij het zelf niet was.. of nouja eigenlijk zegt hij dat niet zelfs. Hij zegt dat hij het jammer vind dat wij hem daaraan linken en vraagt waarom hij anderen zou exposen :) .. beetje ontkennen tochwel.

maar hij reageert maar op halve vragen en heeft een grote mond met allemaal juridische stappen, maar is wel bang dat zijn vriendin er achter zou komen dat hij bij de ramen komt?.. als je iets niet moet doen als je dat geheim wilt houden is een groot juridisch getouwtrek starten.

Mister Tiger (topic starter) en Yellow Tiger Media (filmer).. beide met zelfe logo, enkel andere kleurstelling.. en beide Tiger genaamd.. toeval dat beide ook nog eens in omgeving Den Haag wonen.. zeker beide Zoetermeer toevallig ;)..

Tijdlijn klopt voor geen reet trouwens.. Topic was gestart met "gisteren werd er gefilmd"... ook werd later beschreven "er werd zelfs iemand gefilmd die de trap op liep".. duidelijk dat filmpje wat we gezien hebben. Dat filmpje was echter de dag daarvoor geplaatst, ook met avond beelden.. dus die filmpjes waren niet van "gisteren" (ten tijden van posten) maar van eerder daarvoor al...

sorry maar het ligt er wel heeeeeeel dik bovenop dat topicstarter de filmer was.

Het is al paar keer gezegd, en topicstarter ontkent dan wel dat hij het zelf niet was.. of nouja eigenlijk zegt hij dat niet zelfs. Hij zegt dat hij het jammer vind dat wij hem daaraan linken en vraagt waarom hij anderen zou exposen :) .. beetje ontkennen tochwel.

maar hij reageert maar op halve vragen en heeft een grote mond met allemaal juridische stappen, maar is wel bang dat zijn vriendin er achter zou komen dat hij bij de ramen komt?.. als je iets niet moet doen als je dat geheim wilt houden is een groot juridisch getouwtrek starten.

Mister Tiger (topic starter) en Yellow Tiger Media (filmer).. beide met zelfe logo, enkel andere kleurstelling.. en beide Tiger genaamd.. toeval dat beide ook nog eens in omgeving Den Haag wonen.. zeker beide Zoetermeer toevallig ;)..

Tijdlijn klopt voor geen reet trouwens.. Topic was gestart met "gisteren werd er gefilmd"... ook werd later beschreven "er werd zelfs iemand gefilmd die de trap op liep".. duidelijk dat filmpje wat we gezien hebben. Dat filmpje was echter de dag daarvoor geplaatst, ook met avond beelden.. dus die filmpjes waren niet van "gisteren" (ten tijden van posten) maar van eerder daarvoor al...

sorry maar het ligt er wel heeeeeeel dik bovenop dat topicstarter de filmer was.
En daarbij komt dat de website waar het YouTube filmpje geplaatst is, geregistreerd is op 14 jan 2025 (volgens WHOIS). De gegevens van de registrant van de website zijn afgeschermd, al zijn daar vast wel manieren voor om die toch te kunnen zien ;-)

Hoi medelopers,

Gisteren liep ik door de Geleenstraat in Den Haag. Tot mijn verbazing vloog er een drone over. Deze kwam heel dichtbij. Ik vermoed dat ik gefilmd werd. Ik heb zelf een vriendin en ben erg bang dat de beelden worden gedeeld. Wat kan ik nu doen? Aangifte?
op basis van auto's die op het bovendek van de garage staan kan ik met stelligheid zeggen dat het filmpje niet is gemaakt wanneer je beweerd...

Ik zeg (een idee) laten we een beloning uitloven voor diegene die deze stiekeme lafaard(s) identiteit kan achterhalen. En dan doen we precies met hem wat hij met andermans privacy doet. Dus uit de anonimiteit halen.

Weet dat sommige ware speurneuzen kunnen zijn voor 💰

Doe €50 in de beloningspot, sla met liefde een bezoekje over. Zodat ik niet als een overvaller 🥷🏾 door de roze straten hoef te lopen om mij privacy te verbergen.

Nou ja, er is duidelijk 2 x gefilmd, en we weten niet of @mistertiger de avond-drone of de overdag-drone beweert te hebben gezien.

jaa dat weten we wel.. dat er werd gefilmd tijdens dat iemand de trap op liep is in het stukje met daglicht te zien... alleen is het die middag gepost op YT met een stukje avondfilmen erin... dus tijdlijn van het filmpje klopt niet met wanneer hij daar geweest zou zijn.
Dat betekend at hij ofwel het filmpje al gezien had en maar wat is gaan roepen.. maar dat had hij gewoon kunnen bekennen en was er niet echt iets aan de hand natuurlijk. Enige andere manier dat hij wat wist van het filmpje is dat hij zelf gefilmd had. Dat verklaart ook de interesse over legaliteit van dit alles natuurlijk, ik vond het voor iemand die zijn relatie wil redden namelijk welk heel erg heftig met dreigen van juridische stappen haha... theoretisch kan het misschien allemaal wel, maar dat is zo onwaarschijnlijk.

overigens @CaptainJack en @MisterB is niet heel moeilijk hoor.. :cool:

Of het nu wel of niet mag.
Iedereen begrijpt toch dat de wandelaars/dames niet gefilmd willen worden.
Of ze moeten zelf toestemming geven.
Deze mensen hebben hard gewerkt voor hun vertier en hebben ook familie/werk en vrienden etc die dit filmpje kunnen zien.
Ik zou zeker een klacht indienen als ik erop zou staan en een eventuele schadevergoeding voor laster/smaad ofzoiets.
Ik ben dan ook benieuwd naar de uitkomst van de advocaat.
Je hebt niets te zoeken in een raambuurt als de Geleenstraat behalve de dames bezoeken/bekijken.

Wandelaars of Dames of gewoon in de winkelstraat je kan niet en mag niemand filmen als je het op een opnbaar forum, website of sociale media plaats.
Is niet wit of zwart of grijs het mag NIET.

Terug
Bovenaan Onderaan