Drone in Geleenstraat

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hoi medelopers,

Gisteren liep ik door de Geleenstraat in Den Haag. Tot mijn verbazing vloog er een drone over. Deze kwam heel dichtbij. Ik vermoed dat ik gefilmd werd. Ik heb zelf een vriendin en ben erg bang dat de beelden worden gedeeld. Wat kan ik nu doen? Aangifte?
Ik zou samen met je vriendin gewoon naar het politiebureau gaan en aangifte doen.

Het is al paar keer gezegd, en topicstarter ontkent dan wel dat hij het zelf niet was.. of nouja eigenlijk zegt hij dat niet zelfs. Hij zegt dat hij het jammer vind dat wij hem daaraan linken en vraagt waarom hij anderen zou exposen :) .. beetje ontkennen tochwel.

maar hij reageert maar op halve vragen en heeft een grote mond met allemaal juridische stappen, maar is wel bang dat zijn vriendin er achter zou komen dat hij bij de ramen komt?.. als je iets niet moet doen als je dat geheim wilt houden is een groot juridisch getouwtrek starten.

Mister Tiger (topic starter) en Yellow Tiger Media (filmer).. beide met zelfe logo, enkel andere kleurstelling.. en beide Tiger genaamd.. toeval dat beide ook nog eens in omgeving Den Haag wonen.. zeker beide Zoetermeer toevallig ;)..

Tijdlijn klopt voor geen reet trouwens.. Topic was gestart met "gisteren werd er gefilmd"... ook werd later beschreven "er werd zelfs iemand gefilmd die de trap op liep".. duidelijk dat filmpje wat we gezien hebben. Dat filmpje was echter de dag daarvoor geplaatst, ook met avond beelden.. dus die filmpjes waren niet van "gisteren" (ten tijden van posten) maar van eerder daarvoor al...

sorry maar het ligt er wel heeeeeeel dik bovenop dat topicstarter de filmer was.

Terug
Bovenaan Onderaan