Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenSerieus, hoe weet je dat hij aan het filmen was vraag je, je ziet op dat filmpje verschillende mannen omhoog kijken naar de drone, je weet toch zo dat die daar niet voor de lol door en rondvliegt, moest die nu in één streep bij wijze van spreken door vliegen kan je het niet zien idd, maar deze blojft constant hangen en ronddraaien.Ja, natuurlijk, maar de bewering van de topicstarter is dat hij vanaf de grond zag wat er wel of niet gefilmd werd.
Dat vind ik interessant.
Totdat je er zelf opstaat.net ook eens gekeken en gaat nergens over....filmpje wordt amper bekeken....ja door de wandelaars zelf misschien....ik vind het wagenpark op het dak van de garage interesanter...
Na het ontvangen van een paar goede rotklappen, doet de drone-bestuurder aangifte!Het is dat de drone bestuurder waarschijnlijk goed uit het zicht van de straat kan staan, anders had die een paar goede rotklappen tegen z'n harses gehad.
In algemeen is het simpel: overal kan je gefilmd worden via drones, telefoontjes, vaste cameras, moet je altijd bewust van zijn...het staat al in misstanden etc
Gewoon open laten en de beelden hier weren, dit is een nuttige discussie in de huidige tijd.
Misschien had die drone een eigen bewustzijn ontwikkelt en zocht die gewoon wat om te neuken. Ze zijn zo ver met AI tegenwoordig.Serieus, hoe weet je dat hij aan het filmen was vraag je, je ziet op dat filmpje verschillende mannen omhoog kijken naar de drone, je weet toch zo dat die daar niet voor de lol door en rondvliegt, moest die nu in één streep bij wijze van spreken door vliegen kan je het niet zien idd, maar deze blojft constant hangen en ronddraaien.
Jezus ja, bij elke dame die een nieuwe dildo of zweep bestelt vliegt er dadelijk zo'n ding door de Geleenstraat, het aantal hartaanvallen in de Geleenstraat zal drastisch toenemen.het duurt niet meer zo lang of amazon en dat soort bedrijven lveren onze pakjes met een drone...dus wordt normaal....vele mensen zullen een drone hebben net zoiets als een auto hebben....of een hond.... dus wen er maar aan....
Die komen ook terug naar beneden héVoortaan dus een paar stenen meenemen
Dit is niet heel geloofwaardig. Je kunt niets met portretrecht, want op de openbare weg mag gefilmd worden. Dus ik heb mijn twijfels bij je bezoek aan een juridisch loket. En je zicht is wel erg goed als je de camera vanaf de grond ziet bewegen. Als een kleine drone op hoogte vliegt kun je echt geen details zien.Wellicht is er iets mogelijk met portretrecht. Ik kom hier nog op terug.
Je zag duidelijk een camera zitten. Deze bewoog ook af en toe. Hij kan live view hebben gebruikt en verder geen opnames. Dat lijkt me sterk.
maar even serieus, kan je dan ook vanaf de grond zien waar die camera precies op gericht is? ik ben ook geen expert he, vraag het me gewoon afSerieus, hoe weet je dat hij aan het filmen was vraag je, je ziet op dat filmpje verschillende mannen omhoog kijken naar de drone, je weet toch zo dat die daar niet voor de lol door en rondvliegt, moest die nu in één streep bij wijze van spreken door vliegen kan je het niet zien idd, maar deze blojft constant hangen en ronddraaien.
Er is wel een verschil tussen filmen en publiceren. Je mag inderdaad op de openbare weg filmen. Maar op het moment dat je het publiek maakt, en ja dat telt ook voor Youtube, komt er wel portretrecht bij kijken.Dit is niet heel geloofwaardig. Je kunt niets met portretrecht, want op de openbare weg mag gefilmd worden. Dus ik heb mijn twijfels bij je bezoek aan een juridisch loket. En je zicht is wel erg goed als je de camera vanaf de grond ziet bewegen. Als een kleine drone op hoogte vliegt kun je echt geen details zien.
Ik krijg nu flashbacks naar deze scène van jaren geledenIk zeg je één ding als jij me filmt op openbare weg en dit op eender welk publiek toegankelijke plek post, zal ik je hebben wegens schending van mijn privacy
jezus wat was het tof geweest als iemand in de Geleenstraat zo had gereageerd op die droneIk krijg nu flashbacks naar deze scène van jaren geleden