Drone in Geleenstraat

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
net ook eens gekeken en gaat nergens over....filmpje wordt amper bekeken....ja door de wandelaars zelf misschien....ik vind het wagenpark op het dak van de garage interesanter...

Ja, natuurlijk, maar de bewering van de topicstarter is dat hij vanaf de grond zag wat er wel of niet gefilmd werd.

Dat vind ik interessant.
Serieus, hoe weet je dat hij aan het filmen was vraag je, je ziet op dat filmpje verschillende mannen omhoog kijken naar de drone, je weet toch zo dat die daar niet voor de lol door en rondvliegt, moest die nu in één streep bij wijze van spreken door vliegen kan je het niet zien idd, maar deze blojft constant hangen en ronddraaien.

net ook eens gekeken en gaat nergens over....filmpje wordt amper bekeken....ja door de wandelaars zelf misschien....ik vind het wagenpark op het dak van de garage interesanter...
Totdat je er zelf opstaat.
Ik begrijp best dat je de Nederlandse cultuur wilt laten zien....zoals de maker zelf in de reacties op YT schrijft.
Maar hij laat vooral wandelaars en Casa Kinky zien.

Laatst bewerkt:
Het is dat de drone bestuurder waarschijnlijk goed uit het zicht van de straat kan staan, anders had die een paar goede rotklappen tegen z'n harses gehad.
Na het ontvangen van een paar goede rotklappen, doet de drone-bestuurder aangifte!
De camara-beelden in de Geleenstraat maken snel duidelijk, wie zijn handen liet wapperen!
Dan ben je als wandelaar nog meer de klos!!!

Serieus, hoe weet je dat hij aan het filmen was vraag je, je ziet op dat filmpje verschillende mannen omhoog kijken naar de drone, je weet toch zo dat die daar niet voor de lol door en rondvliegt, moest die nu in één streep bij wijze van spreken door vliegen kan je het niet zien idd, maar deze blojft constant hangen en ronddraaien.
Misschien had die drone een eigen bewustzijn ontwikkelt en zocht die gewoon wat om te neuken. Ze zijn zo ver met AI tegenwoordig.

het duurt niet meer zo lang of amazon en dat soort bedrijven lveren onze pakjes met een drone...dus wordt normaal....vele mensen zullen een drone hebben net zoiets als een auto hebben....of een hond.... dus wen er maar aan....

het duurt niet meer zo lang of amazon en dat soort bedrijven lveren onze pakjes met een drone...dus wordt normaal....vele mensen zullen een drone hebben net zoiets als een auto hebben....of een hond.... dus wen er maar aan....
Jezus ja, bij elke dame die een nieuwe dildo of zweep bestelt vliegt er dadelijk zo'n ding door de Geleenstraat, het aantal hartaanvallen in de Geleenstraat zal drastisch toenemen.

Wellicht is er iets mogelijk met portretrecht. Ik kom hier nog op terug.

Je zag duidelijk een camera zitten. Deze bewoog ook af en toe. Hij kan live view hebben gebruikt en verder geen opnames. Dat lijkt me sterk.
Dit is niet heel geloofwaardig. Je kunt niets met portretrecht, want op de openbare weg mag gefilmd worden. Dus ik heb mijn twijfels bij je bezoek aan een juridisch loket. En je zicht is wel erg goed als je de camera vanaf de grond ziet bewegen. Als een kleine drone op hoogte vliegt kun je echt geen details zien.

Terug
Bovenaan Onderaan