Drone in Geleenstraat en Doubletstraat

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik betwijfel of het zin gaat hebben om je een andere mening te laten hebben, maar ik zal je uitleggen waarom ik mistertiger verdenk. Deze meneer begon dit gesprek met dat hij in de video is van geleen met dezelfde avatar als diegene die de filmpjes plaatst? Toeval? Toeval bestaat niet maar goed jij vindt dat geen rode vlag, ik wel. Verder moet je goed naar het gedrag van de drone bestuurder kijken, hij heeft doelbewust wandelaars gefilmd en later ook een sekswerker uit dsgirls en dit op youtube geplaatst?

Dit is iemand die risico's durft te nemen en denkt dat hij slimmer is, vooral dat hij het zo op youtube plaatst.
Hetzelfde gedrag zie ik bij die misterertiger. Hij wil goed peilen wat iedereen tegen hem heeft verzameld en hoeveel schade hij heeft aangericht. Verhalen van mannen die het nu zwaar hebben doordat ze zijn betrapt via zijn filmpjes, zullen hem een tevreden gevoel geven. Hij neemt duidelijk de leiding en komt met een slap verhaal waar men doorheen prikt.

Daarnaast, is het filmpje van ds-girls heel snel verwijderd nadat ik maison monty waarschuwde. Hij leest dus mee en is alert en beseft dat hij een fout heeft gemaakt want ja dit is een dame en dan komt iedereen in actie want de meiden worden beschermd door de prive huizen. Deze mistertiger is ook continue ingelogd en volgt deze pagina op de voet en reageert direct op de berichten, zie ook zijn like op jouw bericht binnen een paar min. Misschien vindt jij dit ver gezocht en dat mag, maar de kans dat hij de dader is, is erg groot. De reactie van trio-asslover is emotioneel en fel, wat totaal niet past bij de berekende acties van deze drone bestuurder.
Meestal zijn mensen die zo fel en emotioneel reageren niet je dader bij dit soort misdrijven ;) .

Ik heb vanavond met een aantal roemeense dames gesproken over deze drone filmpjes en een aantal gaven al aan dat hun contacten al op zoek zijn naar deze man gezien het hun klanten kost. En volgens mij zijn dit soort contacten van de dames geen vriendelijke lui 😅
Vreemde eerste zin maar ik denk dat je het anders bedoelde.
Ik ben niet opgezet met die dronebeelden, laat dat duidelijk zijn. Laatste keer dat ik was keek ik eerst naar de lucht...
De beschuldigingen gaan omdat iemand de tijgergelijknis aanhaalde. Sindsdien zie ik veel hysteria en paranoïde reacties. Dat hij continu online is. Tja, niks beter te doen zeker, maar niet de enige hier. Dronefilmer leest mee, ok maar jij en ik ook. Dus waarom is alleen hij dan overduidelijk de schuldige?
Wat je zegt dat misertiger hier wil weten wat anderen denken zie ik niet. Maar ik heb dan ook een leven buiten dit forum.

Vreemde eerste zin maar ik denk dat je het anders bedoelde.
Ik ben niet opgezet met die dronebeelden, laat dat duidelijk zijn. Laatste keer dat ik was keek ik eerst naar de lucht...
De beschuldigingen gaan omdat iemand de tijgergelijknis aanhaalde. Sindsdien zie ik veel hysteria en paranoïde reacties. Dat hij continu online is. Tja, niks beter te doen zeker, maar niet de enige hier. Dronefilmer leest mee, ok maar jij en ik ook. Dus waarom is alleen hij dan overduidelijk de schuldige?
Wat je zegt dat misertiger hier wil weten wat anderen denken zie ik niet. Maar ik heb dan ook een leven buiten dit forum.
Ik sta zelf ook niet op de beelden, maar deze poging met een drone is laf en vernietigend voor zowel de wandelaren als de dame die hij heeft gefilmd bij ds-girls. De dames bij ds-girls willen altijd hun privacy behouden en wie weet wat er met ze gebeurd als de mensen om hen heen erachter komen wat voor werk ze doet?
Ik snap hoe jij ernaar kijkt en vandaar ook mijn eerste zin(ik had hem anders geformuleerd idd nu ik hem nalees ;)). De "duidelijke" vergelijking tussen het gedrag tussen van mistertiger en de drone-bestuurder zijn voor mij evident en een andere toeval is dat dit topic op de 14e is aangemaakt als het domein zoals vanderlindenmedia aankaart, weer toeval? Meer dan 1x toeval achterdocht of paranoide? Ik denk zelf van niet. Maar ik wil hier niet in een discussie met jou belanden, volgens mij hebben wij beide dezelfde intentie: namelijk dat deze drone bestuurder ontmaskerd wordt voor het niet aanhouden aan de drone-regels en vliegen in een no fly zone.

Wat als hij straks militaire complexen gaat filmen met zn drone die ook in een no-fly zone zitten met dezelfde rode categorie als doublet/ geleen? Zo moet de politie dit zien. Het ontmaskeren van wandeleren is niet je motief voor een aanklacht maar het overtreden van een no-fly-zone. Zo heb ik hem althans ingediend bij youtube, zoals vanderlindenmedia. Ik denk als iemand met een advocaat zich meldt bij het domein adres, dat je dan zijn NAW gegevens krijgt, maar misschien doen de contacten van de Roemeense dames dat nu wel, who knows 😅

Laatst bewerkt:
YouTube staat in dit land niet toe dat de dames herkenbaar in beeld zijn. Zie eerdere filmpjes waar de gezichten van de DVP's geblurred zijn of alleen vaag. Misschien was het bij DS-Girls wel YouTube zelf die het verwijderd heeft. De filmer pakken zal lastig zijn. Vlg. eerdere reacties zat hij een straatje verder in een auto, de drone gaat de lucht in, filmt een paar minuutjes en is weer weg. Overtreding van het drone verbod, dan moet je er wel snel bij zijn. Ik vind de filmpjes op de grond veel schadelijker. Hopelijk is het nieuwtje er een keer af en houden ze ermee op.

Laatst bewerkt:
YouTube staat in dit land niet toe dat de dames herkenbaar in beeld zijn. Zie eerdere filmpjes waar de gezichten van de DVP's geblurred zijn of alleen vaag. Misschien was het bij DS-Girls wel YouTube zelf die het verwijderd heeft. De filmer pakken zal lastig zijn. Vlg. eerdere reacties zat hij een straatje verder in een auto, de drone gaat de lucht in, filmt een paar minuutjes en is weer weg. Overtreding van het drone verbod, dan moet je er wel snel bij zijn. Ik vind de filmpjes op de grond veel schadelijker. Hopelijk is het nieuwtje er een keer af en houden ze ermee op.
Een uur geleden heeft de tijgerbestuurder op YT onder het doublet filmpje gereageerd dat het DS filmpje is verwijderd omdat ze per "abuis" de tuin hadden gefilmd en dat dit privéterrein is (maar alle tuinen die gefilmd zijn bij het geleen en doublet filmpje boeien niet 😂). Deze tijgerdrone zegt dat hij hiermee artikel wetboek 139f zou overtreden: nogal specifiek dit. Er wordt ook gepraat in de "wij" vorm: opmerkelijk.
Er wordt dus ook gezegd dat "ze" in het vervolg dus weer gaan filmen op de openbare weg. Als ze de wet zo belangrijk vinden, wil ik de drone bestuurder wijzen op de regeling op afstand bestuurde luchtvaartuigen (staatscourant 2013, 35067) waarin staat dat je niet met drones over no-fly-zones mag. Daarnaast wordt de europese verordening 2019/947 ook overtreden.

We kunnen er dus vanuit gaan dat er meer beelden kunnen komen en ook van de dames, dus het is goed dat de dames hier van weten.

TIP: niet omhoog kijken als je vlakbij mm/ ds-girls of geleen of doublet bent.

Laatst bewerkt:
Video staat nog gewoon op Dumpert, inmiddels ruim 28.000 views.
Ja en waarschijnlijk komen er nu meer beelden van Geleen en doublet verwacht ik. Ik vermoed trouwens dat hij ergens hoog zit om de drone te laten stijgen en te laten landen. Het is te risicovol om dat op straat te doen en dicht bij Geleen/ doublet zodat weinig mensen een drone zien vliegen.

Een uur geleden heeft de tijgerbestuurder op YT onder het doublet filmpje gereageerd dat het DS filmpje is verwijderd omdat ze per "abuis" de tuin hadden gefilmd en dat dit privéterrein is (maar alle tuinen die gefilmd zijn bij het geleen en doublet filmpje boeien niet 😂). Deze tijgerdrone zegt dat hij hiermee artikel wetboek 139f zou overtreden: nogal specifiek dit. Er wordt ook gepraat in de "wij" vorm: opmerkelijk.
Er wordt dus ook gezegd dat "ze" in het vervolg dus weer gaan filmen op de openbare weg. Als ze de wet zo belangrijk vinden, wil ik de drone bestuurder wijzen op de regeling op afstand bestuurde luchtvaartuigen (staatscourant 2013, 35067) waarin staat dat je niet met drones over no-fly-zones mag. Daarnaast wordt de europese verordening 2019/947 ook overtreden.

We kunnen er dus vanuit gaan dat er meer beelden kunnen komen en ook van de dames, dus het is goed dat de dames hier van weten.

TIP: niet omhoog kijken als je vlakbij mm/ ds-girls of geleen of doublet bent.
Hahaha de drone bestuurder heeft nu het geleen filmpje aangepast en de tuinen geblurred😂 en sommige gebieden in het filmpje. Hey tijgerman ik ben blij dat je nu tenminste consistent bent met wat je zegt. Blur ook gelijk de gezichten van de wandelaren, je weet dat je dat niet mag tonen man! En doe ook gelijk het doublet filmpje want daar zijn ook tuinen te zien!

Ja (waarschijnlijk heeft hij goede herinneringen aan tuinen?) maar hij heeft het goed dat hij niet privé terrein mag filmen, maar hij houdt zich dan weer niet aan andere wetten: "boeienn ik kies wel welke wetten er voor mij gelden 😂".

Artikel 273d sr (ongeoorloofd verspreiden van beelden): de drone bestuurder heeft de beelden gedeeld zonder toestemming van de gefilmde personen & het overtreden van de luchtvaart & eu droneverordening (eu verordening 2019/947) die zegt dat je niet in een no fly zones mag vliegen met een drone..
Bijzonder, chatgpt adviseert om dit op te nemen via www.ilent.nl (inspectie leefomgeving & transport) omdat er rechtzaken zijn geweest van drone bestuurders die vlogen in no fly zones en opgepakt zijn door de luchtvaartpolitie (wist niet eens dat dit bestond). Is blijkbaar een speciale eenheid van de nationale politie.

Ja (waarschijnlijk heeft hij goede herinneringen aan tuinen?) maar hij heeft het goed dat hij niet privé terrein mag filmen, maar hij houdt zich dan weer niet aan andere wetten: "boeienn ik kies wel welke wetten er voor mij gelden 😂".

Artikel 273d sr (ongeoorloofd verspreiden van beelden): de drone bestuurder heeft de beelden gedeeld zonder toestemming van de gefilmde personen & het overtreden van de luchtvaart & eu droneverordening (eu verordening 2019/947) die zegt dat je niet in een no fly zones mag vliegen met een drone..
Bijzonder, chatgpt adviseert om dit op te nemen via www.ilent.nl (inspectie leefomgeving & transport) omdat er rechtzaken zijn geweest van drone bestuurders die vlogen in no fly zones en opgepakt zijn door de luchtvaartpolitie (wist niet eens dat dit bestond). Is blijkbaar een speciale eenheid van de nationale politie.
Juridisch heb ik dit laten uitzoeken. Hij is lastig te pakken. Je moet niet zomaar dingen roepen. Artikel 273d geldt voor het lekken van bedrijfsgeheimen. Dat is hier niet het geval. https://maxius.nl/wetboek-van-strafrecht/artikel273d

Juridisch heb ik dit laten uitzoeken. Hij is lastig te pakken. Je moet niet zomaar dingen roepen. Artikel 273d geldt voor het lekken van bedrijfsgeheimen. Dat is hier niet het geval. https://maxius.nl/wetboek-van-strafrecht/artikel273d
Via die URL citeer je nu letterlijk de wettekst. Wetten moet je interpeteren op situaties en in dit geval gaat het om een drone die over een no-fly-zone vliegt😂 en mensen ongecensuurd vertoont en zeer waarschijnlijk een sekswerker achtervolgde. Waarom bestaan er advocaten denk je als het zo simpel zou zijn? Dit is geen IT hé met 1 en 0. Hoopa een paar zinnen uit een wetboek citeren en dan klopt het😆, yeah right amigo. Nee er zijn meerdere wetten overtreden:

1. Artikel 273d Sr: " Ongeoorloofd verspreiden van beelden

Het delen van beelden zonder toestemming van de gefilmde personen is strafbaar als dit hun privacy schendt.

Sanctie: Boete of gevangenisstraf, afhankelijk van de ernst.

2. Overtreding van de EU Droneverordening 2019/947 & Wet luchtvaart
Het vliegen in een no-fly zone zonder toestemming is verboden.

Sanctie: Boete (mogelijk duizenden euro's) of inbeslagname van de drone.

Mogelijk zijn ook artikel 139f Sr (heimelijk filmen) en artikel 285b Sr (stalking, als dit herhaald gebeurt) van toepassing.

Lees dit maar:

Laatst bewerkt:
Via die URL citeer je nu letterlijk de wettekst. Wetten moet je interpeteren op situaties en in dit geval gaat het om een drone die over een no-fly-zone vliegt😂 en mensen ongecensuurd vertoont en zeer waarschijnlijk een sekswerker achtervolgde. Waarom bestaan er advocaten denk je als het zo simpel zou zijn? Dit is geen IT hé met 1 en 0. Hoopa een paar zinnen uit een wetboek citeren en dan klopt het😆, yeah right amigo. Nee er zijn meerdere wetten overtreden:

1. Artikel 273d Sr: " Ongeoorloofd verspreiden van beelden

Het delen van beelden zonder toestemming van de gefilmde personen is strafbaar als dit hun privacy schendt.

Sanctie: Boete of gevangenisstraf, afhankelijk van de ernst.

2. Overtreding van de EU Droneverordening 2019/947 & Wet luchtvaart
Het vliegen in een no-fly zone zonder toestemming is verboden.

Sanctie: Boete (mogelijk duizenden euro's) of inbeslagname van de drone.

Mogelijk zijn ook artikel 139f Sr (heimelijk filmen) en artikel 285b Sr (stalking, als dit herhaald gebeurt) van toepassing.

Lees dit maar:
Graag een bronvermelding naar artikel 273d Sr, want dit klopt niet. Het gaat puur over bedrijfsgeheimen van toepassing op medewerkers van een telecommunicatiedienst.

Graag een bronvermelding naar artikel 273d Sr, want dit klopt niet. Het gaat puur over bedrijfsgeheimen van toepassing op medewerkers van een telecommunicatiedienst.
Lees dat artikel maar, daarin zitten bronvermeldingen over waarom deze actie strafbaar is.

Hoe kom jij erop dat je bronvermeldingen naar wetboeken wil interpeteren? Ben je zelf een jurist ofzo? Google zelf maar of vraag t aan chatgpt.

Zoals je wellicht eerder heb vernomen, verdenk ik jou ervan als drone-bestuurder mbt de gefilmde drone filmpjes en uit jouw 1e bericht zie ik dat je denkt dat mannen die naar sekswerkers gaan, hun partner/ vriendin belazeren en daarom bang zijn en dat wat jij doet, eigenlijk gerechtigheid is: voor die partners die "belazerd" worden. Die zitten wellicht op de bank naar gtst te kijken terwijl hun man gepijpt wordt met een condoom om. Dat is nogal fout van die mannen, toch? Onrechtvaardig zou je kunnen zeggen.

Kan het ook zijn dat er mannen tussenlopen die gefilmd zijn die single zijn? Of waarvan hun vrouw is overleden? Of omdat ze enkel seks willen en de gewone vrouw op straat niet willen kwetsen en daarom betalen voor de diensten van de dames? Of mannen die eigenlijk alleen maar een knuffel nodig hebben en hem niet hard krijgen omdat ze emotioneel kapot zijn? Of mannen die in het gewone leven niet zo sociaal zijn en daarom nooit met vrouwen seks kunnen hebben?
Is het in je opgekomen dat je die groep die ik hierboven noem, eigenlijk enorm veel pijn doet en dat je juist geen gerechtigheid behaald maar juist het tegenovergestelde?

Ik geloof dat jij dit met de beste intenties gedaan hebt en ik heb er vertrouwen in dat je die beelden eraf haalt voordat je meer schade aanricht. Zet een kopje koffie ☕️ haal die beelden eraf en laat drone beelden van de stadiums zien want die vond ik heel goed gefilmd!

Laatst bewerkt:
Wat ik doe is niet goed tegenover mijn vriendin. Dat erken ik.

Maar het frustreert mij dat de dader niets kan worden gemaakt. Er is geen capaciteit voor het aanpakken van dronevluchten. Er zijn er teveel, 11.000 per jaar alleen al in Den Haag. Hiervan is meer dan de helft waarschijnlijk illegaal.

Ik zal moeten accepteren dat de beelden op YouTube blijven staan in de hoop dat mijn vriendin er niet achter komt. Het speelt nu elke dag in mijn hoofd en dat is vermoeiend. Daarnaast hebben jullie een tunnelvisie en dat maakt het nog lastiger. Ik dacht lotgenoten te treffen, maar (met uitzondering van een aantal) ervaar ik alleen vijandigheid.

Wat ik doe is niet goed tegenover mijn vriendin. Dat erken ik.

Maar het frustreert mij dat de dader niets kan worden gemaakt. Er is geen capaciteit voor het aanpakken van dronevluchten. Er zijn er teveel, 11.000 per jaar alleen al in Den Haag. Hiervan is meer dan de helft waarschijnlijk illegaal.

Ik zal moeten accepteren dat de beelden op YouTube blijven staan in de hoop dat mijn vriendin er niet achter komt. Het speelt nu elke dag in mijn hoofd en dat is vermoeiend. Daarnaast hebben jullie een tunnelvisie en dat maakt het nog lastiger. Ik dacht lotgenoten te treffen, maar (met uitzondering van een aantal) ervaar ik alleen vijandigheid.
Er zijn teveel zaken waardoor je de verdenking naar jezelf hebt getrokken.
1) soortgelijke naam
2) exact hetzelfde logo als voorheen op de YT kanaal
3) exact dezelfde datum als wanneer de .com domein is opgezet als wanneer je deze pagina hebt opgezet (zie bericht van vandenlindenmedia die onderzoek heeft gedaan naar de beelden en de website)*
4) aangeven dat je aangifte hebt gedaan en deze niet
willen delen waarbij je je naw gegevens kan weghalen.
5) vooral je verhaal is heel verdacht en zo kan ik wel doorgaan.

Maar goed, als jij het niet bent, dan heb je niets te vrezen.
De dader wordt sowieso wel opgepakt gezien de drone bij het RDW geregistreerd staat, DJI kan uitzoeken welke drone het is en de luchtvaartpolitie hier ervaring mee heeft (zie eerdere rechtzaken die de luchtvaartpolitie tegen drones heeft gewonnen):

Wel mooi dat die drones op naam geregistreerd staan 😉 want dan weet je zeker dat ze gepakt worden, vooral als je het bewijs op youtube plaatst.

Die links die je deelde met die 11.000 illegale dronevluchten, hoeveel daarvan hebben het bewijs van hun 3 (nu 2) misdaden op youtube geplaatst🤣?
De politie kan wat doen als er bewijs is en dat heb je ze gegeven.
Denk je dat Youtube of het RDW of DJI een verzoek van de luchtvaartpolitie negeert?
Enige wat ze hoeven te doen is het oppakken en de beloning zal groot voor ze zijn want dan krijg je op het nieuws:
"Drone-bestuurder die sekswerker stalkte en mannen toonde is opgepakt".

Vergeet niet dat een dame uit ds-girls achtervolgd werd door deze drone-bestuurder (dit filmpje is er nu af gehaald).

Fijne dag!

*Zie hieronder nog de reactie van vanderlindemedia na onderzoek te doen
Ik zeg al,

Als er iemand is die zichzelf of bekenden herkent in de uploads, dan heb je een paar rechten hiertoe:

- Naar een Advocaat of Politie gaan.
- Zij kunnen een informatieverzoek opvragen bij de hoster, zijn ze verplicht.
- De betreffende filmpjes op Youtube melden, gaat waarschijnlijk zorgen voor een ban bij herhaaldelijk misbruik.

Laten we hier niet prive gegevens dumpen.

Sterker zelfs; datum van de eerste post in dit topic is de 14de. Datum registratie .com domein is toevallig, ook de 14de.

Laatst bewerkt:
Ja en waarschijnlijk komen er nu meer beelden van Geleen en doublet verwacht ik. Ik vermoed trouwens dat hij ergens hoog zit om de drone te laten stijgen en te laten landen. Het is te risicovol om dat op straat te doen en dicht bij Geleen/ doublet zodat weinig mensen een drone zien vliegen.

Er zullen door de opkomst van deurbelcamera's, drones, smartphones, dashcams en beveiligingscamera's alleen maar meer videos bijkomen.

YT staat ook vol met videos van de "walking streets" en massagesalons in Aziatische steden. Iedereen herkenbaar scherp in beeld, dames en wandelaars.

Camera's gaan niet meer weg, dus wandelaars moeten rekening houden met extra risico's.

Iemand die lak heeft aan alles, gaat zijn drone aanmelden bij RDW. Hij gaat ook zijn echte adres opgeven bij DJI. Wat een onzin. Je bent echt
naïef of amateuristisch in je uitzoekwerk.

Laatst bewerkt:
Er zullen door de opkomst van deurbelcamera's, drones, smartphones, dashcams en beveiligingscamera's alleen maar meer videos bijkomen.

YT staat ook vol met videos van de "walking streets" en massagesalons in Aziatische steden. Iedereen herkenbaar scherp in beeld, dames en wandelaars.

Camera's gaan niet meer weg, dus wandelaars moeten rekening houden met extra risico's.
Het is niet anders helaas.
Je hebt er wel verstand van..99 van de 100 mensen die geen drone hebben weten dit niet...de aanmelding bij DJI
Dat heet echt uitzoekwerk in plaats van maar dingen vragen aan ChatGPT.

Aha dus je drone is niet aangemeld bij het RDW en je hebt niet je echte adres opgegeven. Dus dan kan de luchtvaartpolitie een vergelijking laten doen op alle DJI drones die in de winkels zijn gekocht en niet zijn aangemeld bij het RDW (iets met verticaal zoeken). Je hebt gelijk: ik ben amateuristisch ten opzichte van U grootheid!
Er is hier goed over nagedacht: chapeau! (Wel iets met voorbedachte rade maar dat is dan wellicht ook een amateuristische gedachte van mij)
Iemand die lak heeft aan alles, gaat zijn drone aanmelden bij RDW. Hij gaat ook zijn echte adres opgeven bij DJI. Wat een onzin. Je bent echt
naïef of amateuristisch in je uitzoekwerk.
Ik heb ook nergens iets gezegd over een adres bij DJI en jij komt met "echte adres opgeven bij DJI".

Laatst bewerkt:
Aha dus je drone is niet aangemeld bij het RDW en je hebt niet je echte adres opgegeven. Dus dan kan de luchtvaartpolitie een vergelijking laten doen op alle DJI drones die in de winkels zijn gekocht en niet zijn aangemeld bij het RDW (iets met verticaal zoeken). Je hebt gelijk: ik ben niets ten opzichte van U grootheid! Er is hier goed over nagedacht: chapeau!
Je meldt geen drone aan, maar een persoon of bedrijf.
Hij kan er dus meerdere hebben. Er is dan ook geen koppeling tussen registratienummer en drone.

Jouw uitleg is wederom van een bedenkelijk niveau.

Terug
Bovenaan Onderaan