Drone in Geleenstraat en Doubletstraat

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik betwijfel of het zin gaat hebben om je een andere mening te laten hebben, maar ik zal je uitleggen waarom ik mistertiger verdenk. Deze meneer begon dit gesprek met dat hij in de video is van geleen met dezelfde avatar als diegene die de filmpjes plaatst? Toeval? Toeval bestaat niet maar goed jij vindt dat geen rode vlag, ik wel. Verder moet je goed naar het gedrag van de drone bestuurder kijken, hij heeft doelbewust wandelaars gefilmd en later ook een sekswerker uit dsgirls en dit op youtube geplaatst?

Dit is iemand die risico's durft te nemen en denkt dat hij slimmer is, vooral dat hij het zo op youtube plaatst.
Hetzelfde gedrag zie ik bij die misterertiger. Hij wil goed peilen wat iedereen tegen hem heeft verzameld en hoeveel schade hij heeft aangericht. Verhalen van mannen die het nu zwaar hebben doordat ze zijn betrapt via zijn filmpjes, zullen hem een tevreden gevoel geven. Hij neemt duidelijk de leiding en komt met een slap verhaal waar men doorheen prikt.

Daarnaast, is het filmpje van ds-girls heel snel verwijderd nadat ik maison monty waarschuwde. Hij leest dus mee en is alert en beseft dat hij een fout heeft gemaakt want ja dit is een dame en dan komt iedereen in actie want de meiden worden beschermd door de prive huizen. Deze mistertiger is ook continue ingelogd en volgt deze pagina op de voet en reageert direct op de berichten, zie ook zijn like op jouw bericht binnen een paar min. Misschien vindt jij dit ver gezocht en dat mag, maar de kans dat hij de dader is, is erg groot. De reactie van trio-asslover is emotioneel en fel, wat totaal niet past bij de berekende acties van deze drone bestuurder.
Meestal zijn mensen die zo fel en emotioneel reageren niet je dader bij dit soort misdrijven ;) .

Ik heb vanavond met een aantal roemeense dames gesproken over deze drone filmpjes en een aantal gaven al aan dat hun contacten al op zoek zijn naar deze man gezien het hun klanten kost. En volgens mij zijn dit soort contacten van de dames geen vriendelijke lui 😅
Vreemde eerste zin maar ik denk dat je het anders bedoelde.
Ik ben niet opgezet met die dronebeelden, laat dat duidelijk zijn. Laatste keer dat ik was keek ik eerst naar de lucht...
De beschuldigingen gaan omdat iemand de tijgergelijknis aanhaalde. Sindsdien zie ik veel hysteria en paranoïde reacties. Dat hij continu online is. Tja, niks beter te doen zeker, maar niet de enige hier. Dronefilmer leest mee, ok maar jij en ik ook. Dus waarom is alleen hij dan overduidelijk de schuldige?
Wat je zegt dat misertiger hier wil weten wat anderen denken zie ik niet. Maar ik heb dan ook een leven buiten dit forum.

Vreemde eerste zin maar ik denk dat je het anders bedoelde.
Ik ben niet opgezet met die dronebeelden, laat dat duidelijk zijn. Laatste keer dat ik was keek ik eerst naar de lucht...
De beschuldigingen gaan omdat iemand de tijgergelijknis aanhaalde. Sindsdien zie ik veel hysteria en paranoïde reacties. Dat hij continu online is. Tja, niks beter te doen zeker, maar niet de enige hier. Dronefilmer leest mee, ok maar jij en ik ook. Dus waarom is alleen hij dan overduidelijk de schuldige?
Wat je zegt dat misertiger hier wil weten wat anderen denken zie ik niet. Maar ik heb dan ook een leven buiten dit forum.
Ik sta zelf ook niet op de beelden, maar deze poging met een drone is laf en vernietigend voor zowel de wandelaren als de dame die hij heeft gefilmd bij ds-girls. De dames bij ds-girls willen altijd hun privacy behouden en wie weet wat er met ze gebeurd als de mensen om hen heen erachter komen wat voor werk ze doet?
Ik snap hoe jij ernaar kijkt en vandaar ook mijn eerste zin(ik had hem anders geformuleerd idd nu ik hem nalees ;)). De "duidelijke" vergelijking tussen het gedrag tussen van mistertiger en de drone-bestuurder zijn voor mij evident en een andere toeval is dat dit topic op de 14e is aangemaakt als het domein zoals vanderlindenmedia aankaart, weer toeval? Meer dan 1x toeval achterdocht of paranoide? Ik denk zelf van niet. Maar ik wil hier niet in een discussie met jou belanden, volgens mij hebben wij beide dezelfde intentie: namelijk dat deze drone bestuurder ontmaskerd wordt voor het niet aanhouden aan de drone-regels en vliegen in een no fly zone.

Wat als hij straks militaire complexen gaat filmen met zn drone die ook in een no-fly zone zitten met dezelfde rode categorie als doublet/ geleen? Zo moet de politie dit zien. Het ontmaskeren van wandeleren is niet je motief voor een aanklacht maar het overtreden van een no-fly-zone. Zo heb ik hem althans ingediend bij youtube, zoals vanderlindenmedia. Ik denk als iemand met een advocaat zich meldt bij het domein adres, dat je dan zijn NAW gegevens krijgt, maar misschien doen de contacten van de Roemeense dames dat nu wel, who knows 😅

Laatst bewerkt:
YouTube staat in dit land niet toe dat de dames herkenbaar in beeld zijn. Zie eerdere filmpjes waar de gezichten van de DVP's geblurred zijn of alleen vaag. Misschien was het bij DS-Girls wel YouTube zelf die het verwijderd heeft. De filmer pakken zal lastig zijn. Vlg. eerdere reacties zat hij een straatje verder in een auto, de drone gaat de lucht in, filmt een paar minuutjes en is weer weg. Overtreding van het drone verbod, dan moet je er wel snel bij zijn. Ik vind de filmpjes op de grond veel schadelijker. Hopelijk is het nieuwtje er een keer af en houden ze ermee op.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan