Je hebt me idd een deel van een postcode gegeven via PM. Maar wat bewijst dat? Hoeveel postcodes zijn er in NL?
Laat me even advocaat van de duivel spelen.
Stel nu even dat Mistertiger de waarheid spreekt (hij is maw de droneman niet). Stel even dat jij dat wél bent. Via dit forum ontdek je dat Mistertiger naar het gerecht gestapt is. Misschien voel je nattigheid en zou je de stand van dat onderzoek willen kennen. Dus stel je je behulpzaam en vrijgevig op, maar met de achterliggende intentie om te ontdekken wie Mistertiger is en wat er ondertussen in het dossier zit. Hij heeft ook vermeld dat hij op het filmpje te zien is, dus dat zou wel eens van pas kunnen komen...
Los van dat alles stoor ik me aan het feit dat er hier gratuite beschuldigingen geuit worden aan een persoon voornamelijk op basis van een gelijkaardig symbooltje bij de alias. Stap daarmee naar de politie en in het slechtste geval word je hartelijk uitgelachen. In het beste geval zouden ze je erop kunnen wijzen dat er al véél gevallen geweest zijn waar mensen valselijk beschuldigd werden met grote gevolgen.
Nog eens, in onze westerse democratische rechtstaten moet niemand zijn onschuld bewijzen. Als je bewijzen hebt, toon ze of nog beter, stap ermee naar het gerecht. Anders, probeer eens twee keer na te denken.
Nog dit, nee ik ga me niet identificeren aan de politie in de Geleenstraat of waar dan ook, en ik vraag dat van niemand anders. Ik heb ook niemand beschuldigd, en al zeker niet beledigd, wat niet van iedereen gezegd kan worden.
Ik betwijfel of het zin gaat hebben om je een andere mening te laten hebben, maar ik zal je uitleggen waarom ik mistertiger verdenk. Deze meneer begon dit gesprek met dat hij in de video is van geleen met dezelfde avatar als diegene die de filmpjes plaatst? Toeval? Toeval bestaat niet maar goed jij vindt dat geen rode vlag, ik wel. Verder moet je goed naar het gedrag van de drone bestuurder kijken, hij heeft doelbewust wandelaars gefilmd en later ook een sekswerker uit dsgirls en dit op youtube geplaatst?
Dit is iemand die risico's durft te nemen en denkt dat hij slimmer is, vooral dat hij het zo op youtube plaatst.
Hetzelfde gedrag zie ik bij die misterertiger. Hij wil goed peilen wat iedereen tegen hem heeft verzameld en hoeveel schade hij heeft aangericht. Verhalen van mannen die het nu zwaar hebben doordat ze zijn betrapt via zijn filmpjes, zullen hem een tevreden gevoel geven. Hij neemt duidelijk de leiding en komt met een slap verhaal waar men doorheen prikt.
Daarnaast, is het filmpje van ds-girls heel snel verwijderd nadat ik maison monty waarschuwde. Hij leest dus mee en is alert en beseft dat hij een fout heeft gemaakt want ja dit is een dame en dan komt iedereen in actie want de meiden worden beschermd door de prive huizen. Deze mistertiger is ook
continue ingelogd en volgt deze pagina op de voet en reageert direct op de berichten, zie ook
zijn like op jouw bericht binnen een paar min. Misschien vindt jij dit ver gezocht en dat mag, maar de kans dat hij de dader is, is erg groot. De reactie van trio-asslover is emotioneel en fel, wat totaal niet past bij de berekende acties van deze drone bestuurder.
Meestal zijn mensen die zo fel en emotioneel reageren niet je dader bij dit soort misdrijven
.
Ik heb vanavond met een aantal roemeense dames gesproken over deze drone filmpjes en een aantal gaven al aan dat hun contacten al op zoek zijn naar deze man gezien het hun klanten kost. En volgens mij zijn dit soort contacten van de dames geen vriendelijke lui