Drone in Geleenstraat en Doubletstraat

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Misschien ben jij zelf wel de droneman, want je doet heel veel moeite om alle aandacht en verdenkingen op een ander te leggen.
Ook makkelijk om naam en toenaam te vragen van hem en zijn advocaat terwijl je zelf wel lekker anoniem blijft beschuldigingen in het rond spuien.
Zou je even je eigen naam en een foto van je identiteitskaart of paspoort hier willen plaatsen?
1) Ik vraag niet de naam van hem, alleen de naam van zijn advocaat, die domme man, die geen aangifte van een client wil (kan) bewaren!
2) Ik heb uit de anonimiteit willen treden door met Mistertiger naar een advocaat te gaan en minimaal de helft van de kosten te betalen.
Mistertiger sloeg zelf dit aanbod af, omdat hij zichzelf niet wil openbaren!

Ik hoop, dat mijn antwoord voor iedereen (behalve Mistertiger en U) duidelijk is!

Als jij dit vermoeden hebt, doe dan aangifte tegen mij.
Ik gaf je (via PM) al grotendeels mijn postcode, dat is voor de politie gemakkelijk!

Je hebt nu al grotendeels mijn woonadres (ook al meer dan 10 jaar verblijfadres).
Met de gegeven info, zijn maar 500 adressen mogelijk, dat moet voor de politie al gemakkelijk zijn, als je al voor het 16.999/17.000e deel geholpen zijn.
Dat is 99,9994%, want in Nederland zijn 8.500.000 woningen!

Natuurlijk wil mij volledig identificieren in Uw bijzijn aan politie-agenten in de Geleenstraat.
Maar jij en Mistertiger dan ook!

Laatst bewerkt:
1) Ik vraag niet de naam van hem, alleen de naam van zijn advocaat, die domme man, die geen aangifte van een client wil (kan) bewaren!
2) Ik heb uit de anonimiteit willen treden door met Mistertiger naar een advocaat te gaan en minimaal de helft van de kosten te betalen.
Mistertiger sloeg zelf dit aanbod af, omdat hij zichzelf niet wil openbaren!

Ik hoop, dat mijn antwoord voor iedereen (behalve Mistertiger en U) duidelijk is!

Als jij dit vermoeden hebt, doe dan aangifte tegen mij.
Ik geef je (via PM) al grotendeels mijn postcode, dat is voor de politie gemakkelijk!
Ik geloof je en je hoeft jezelf niet te verdedigen. De oprichter van deze pagina is het meest verdacht maar aan gissen hebben we niets!

Er moeten klachten en meldingen worden verstuurd naar het RDW en DJI en de politie moet deze drone bestuurder oppakken!

Laatst bewerkt:
Er moeten klachten en meldingen worden verstuurd naar het RDW en DJI en de politie moet deze drone bestuurder oppakken!
Wie wil samen met mij aangifte doen.
M.a.w. Je blijft anoniem, alles gebeurt op mijn naam, het gaat er alleen om dat meerdere personen ook precies van de hoed en de rand weten!
Stuur me een PM, dan kunnen we stappen maken in deze vervelende discussie, die vooral ten nadele is van ons plezier en de meiden een hoop inkomsten kan kosten!

Wie wil samen met mij aangifte doen.
M.a.w. Je blijft anoniem, alles gebeurt op mijn naam, het gaat er alleen om dat meerdere personen ook precies van de hoed en de rand weten!
Stuur me een PM, dan kunnen we stappen maken in deze vervelende discussie, die vooral ten nadele is van ons plezier en de meiden een hoop inkomsten kan kosten!
Als je medestanders zoekt zou ik je eerlijk gezegd aanraden contact te leggen met DS Girls hierover, die zullen hier ook niet blij mee zijn.

Je kan het beste dit via je rechtbijstand doorzetten want dan heb je het op papier.
Stap 1) rechtsbijstand twee brieven laten opstellen, een voor het rdw en een voor DJI
Stap 2) je rechtbijstand dient deze in bij het RDW en DJI klantenservice
Stap 3) je gaat met deze papieren naar de politie. Dan heeft deze drone bestuurder een serieus probleem. Ik ben wel echt benieuwd wie deze persoon is en waarom die wandelaren en dames wil exposen, maar daar komen we zeker nog achter.

Laatst bewerkt:
Is er door een beetje handige computerheld niet te achterhalen wie die filmpjes op youtube zet? @Vanderlindemedia ?
Ja 100%, je download eerst de filmpjes en je bekijkt de metagegevens. Een IT-expert kan hiermee bv de computernaam achterhalen enz.

Je VPN beschermt alleen je ipadres maar als je je filmpjes op youtube plaatst, is het alsof je je sperma doneert bij de laboratorium. Deze drone bestuurder is sowieso de sjaak!
Vraag maar aan ChatGpt of Copilot, vooral de DJI drones geven bepaalde gegevens mee. Daar kan je bv wat mee als je je aanklacht indient bij DJI of RDW.

Ik heb ook een DJI drone. En om binnen No Fly zone"s toch te kunnen vliegen moet je de controller registreren bij DJI . Dus niet de drone zelf. Ze kunnen je altijd via de controller controleren.Dus maakt niet uit met welke drone je vliegt..je kunt namelijk verschillende drone''s aan 1 controller koppelen.

... en zojuist heeft meneer drone beelden van DS Girls gepost.

Dodelijk saai overigens, is gewoon een random gebouw. Je ziet wel 1 klant naar buiten komen die even gevolgd wordt, walgelijk.

Het zou meer niks verbazen als die "verzoekjes" op YouTube gewoon accounts zijn in dienst van de filmer, zodat 'ie zich kan verschuilen achter het feit dat het is wat zijn fans willen.
Ha en nu zie ik onder het filmpje van ds-girls dat iemand heeft gevraagd voor drone beelden van maison monty: kan iemand maison monty hiervoor waarschuwen?
@Monicamm , zou jij dit onder de aandacht willen brengen van jouw collega's? Deze drone bestuurder filmt namelijk ook de dames en dat lijkt mij niet handig voor jullie (ik vind jou trouwens erg sexy).

UPDATE: de drone bestuurder heeft de video van ds-girls verwijderd van zijn YT-kanaal.
Word je nerveus drone-bestuurder ;) je bent sowieso de pineut met die overige 2 filmpjes: als ik jou was, had ik die onmiddelijk weggehaald maar goed als je ze laat staan, verhoog je iig wel de kans dat je sterretje wordt verwend door de mannen in de gevangenis: spannend voor je!

Laatst bewerkt:
Is er door een beetje handige computerheld niet te achterhalen wie die filmpjes op youtube zet? @Vanderlindemedia ?

Oef. Youtube is niet echt het platform daarvoor, als je doel is wandelaars in beeld te brengen. Er zijn sites en wellicht wat meer op het darkweb wat maling heeft aan de regels die op youtube gelden.

Zal wel een keer ergens opduiken, denk ik zo.
Ja 100%, je download eerst de filmpjes en je bekijkt de metagegevens. Een IT-expert kan hiermee bv de computernaam achterhalen enz.

De meta gegevens in digitale media zijn gewoon te strippen of te verwijderen hoor. En als je dat hebt dan vindt je vaak niet meer dan een datum wanneer het gemaakt is of met welk apparaat.

Maar goed die trend het volgen van mensen met drones enzo,

het gebeurd al in USA.

Oef. Youtube is niet echt het platform daarvoor, als je doel is wandelaars in beeld te brengen. Er zijn sites en wellicht wat meer op het darkweb wat maling heeft aan de regels die op youtube gelden.

Zal wel een keer ergens opduiken, denk ik zo.

De meta gegevens in digitale media zijn gewoon te strippen of te verwijderen hoor. En als je dat hebt dan vindt je vaak niet meer dan een datum wanneer het gemaakt is of met welk apparaat.

Maar goed die trend het volgen van mensen met drones enzo,

het gebeurd al in USA.
Zou je eens een poging willen wagen om te zien wat jij kan extraheren van die youtube filmpjes? wellicht met behulp van chatgpt met Python?

Als het je lukt om de identiteit te ontdekken van deze drone bestuurder, krijg je een bezoek aan een dame in geleen van mij cadeau!

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan