Het viel mij vandaag op dat de 50 alleen bij de oost europese dames en een paar oude lelijke Latinas hing. Wel boeiend...... vraag me af wat die er voor doen.
Als Latina lover heb ik mij er altijd aan geergerd als Oost Europese dames meer vroegen op de Doublet, en ben ik nooit naar binnen gegaan voor meer dan de standaard prijs. Dat gaat zeker niet veranderen.
Voor die nieuwkomer wordt het wel complex allemaal. Oude Latinas die 50 vragen, dan zijn er Latinas die 40 vragen waarvan je weet dat ze het ook voor 30 doen. Ik heb een hekel aan onderhandelen...... een vrouw minder geven dan ze denkt wat ze waard is, is geen goed idee. Tenzij je echt puur je zakje komt legen......maar dat kan ook met de hand. Misschien is het goed om bij oostblokdames te onderhandelen.....die geven toch meestal slechte service. Een Latina vertelde me laatst dat ze meestal 50 krijgt maar dat ze de 40 laat hangen omdat ze de klanten van 40 niet wil mislopen. De klanten van 50 willen dan lekker ruuuustig.....
Sinds Corona heb ik zelf ook mijn prijs verhoogd naar 50, maar dat geldt alleen voor Latinas......en voor twee dames in de Geleen, Noi, en sinds kort Roza.
Door die verhoging ben ik niet meer naar de Geleen gegaan .....ik vind echt dat ik bij mijn Latinas meer krijg voor 50 dan bij de oostblok Geleen dames.......