ik ben het met je eens dat de discussie om die paar dames die € 50,00 vragen een hoop gedoe is. Je kan er inderdaad om heen lopen.Waarom zou ik niet onafhankelijk zijn? En ik verdedig de prijsstijgingen niet, ik zeg alleen dat er soms onjuiste beweringen worden gedaan.
Verder vind ik het een hoop gedoe om een paar dames die een bordje met € 50 hebben hangen, terwijl de meesten en bordje met € 40 hebben of helemaal geen bordje, dus als je geen € 50 wil betalen ga je bij een van de vele andere dames.
Maar wat Eagle schreef en met hem meerdere, is dat er best in een korte periode een aantal prijsstijgingen geweest zijn. Bovendien staan de prijzen van de Doublet en Geleen nu niet meer in verhouding tot elkaar. Je hoort nu al dat er wandelaars zijn die niet eens gaan kijken in de Doublet, wat ze voorheen wel deden.
En wat mij verder stoort is dat het wel toevallig is dat in bepaalde panden bijvoorbeeld 7, 12 en 18 alle dames in dat pand€ 50,00 vragen. Hier zit duidelijk de uitbater achter.
Ik neem mijn eerdere woorden terug dat je niet onafhankelijk zou zijn, dat was een beetje onder de gordel van mijn kant.