Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenRutte? Ik vrees dat poetin meer te verwijten is... Off the record: rutte en vrouwen?Ja de dames moeten ook tanken, boodschappen doen en belasting betalen...
Jammer maar helaas.... Ook deze sector wordt in geval van lockdown erg benadeeld en aan hun lot over gelaten....
De schuld van die mark rutte
Helemaal mee eens. Zolang mensen denken met hun pik en zomaar de hoofdprijs betalen. Dan gaat de prijs vanzelf omhoog.Als de nood hoog is, dan wordt er met het geslachtsdeel gedacht.
We zullen er niet onderuit komen, voor elke wandelaar is de prijs voor eem dvp amders.
Als DVP A dienstverlening aanbiedt kan zijn dat meneer B 40 euro waard vindt, maar meneer C kan het 50 euro waard vinden.
Als meneer B heeft genoten, en daarna meneer c 50 euro betaald en achteraf het niks vindt, dan heeft meneer B de volgende keer pech en moet dan ook 50 eur aftikken.
Of praat ik onzin
Dit gaat ook gebeuren. Zolang mensen graag 50 euro betalen voor een standaard wip dan vanaf de prijzen vanzelf omhoog.Let op mijn woorden je betaald straks gewoon 50 euro voor een kwartiertje seks in Den Haag.
Dat is precies wat er nu gebeurt sommige mannen vinden 35 of 40 euro te weinig geld voor een dame en betaald haar 50 euro, de dame denkt dan wacht eens even ik kan meer geld vragen er zijn mannen die mij meer geld geven waarom zou ik nog 40 euro accepteren ik ga voortaan maar 50 euro vragen.Als de nood hoog is, dan wordt er met het geslachtsdeel gedacht.
We zullen er niet onderuit komen, voor elke wandelaar is de prijs voor eem dvp amders.
Als DVP A dienstverlening aanbiedt kan zijn dat meneer B 40 euro waard vindt, maar meneer C kan het 50 euro waard vinden.
Als meneer B heeft genoten, en daarna meneer c 50 euro betaald en achteraf het niks vindt, dan heeft meneer B de volgende keer pech en moet dan ook 50 eur aftikken.
Of praat ik onzin
Klopt, maar sindsdien klagen de dames over veel minder klandizie.Was dit ook in Alkmaar gebeurd? Van 35 euro opeens naar 50 euro. Mensen blijven gewoon betalen.
Klagen altijd..Klopt, maar sindsdien klagen de dames over veel minder klandizie.
Het gaat allemaal om buitenlandse meiden, die hier alleen maar zijn om te pezen, daar heb ik weinig medelijden mee.. Ook deze sector wordt in geval van lockdown erg benadeeld en aan hun lot over gelaten....
Ik ook en dat wordt zeker gewaardeerdKwestie van vraag en aanbod de goeden behouden hun klanten en de TMM zullen vanzelf zo weinig verdienen dat er geld bij moet
Kortom voor kwaliteit betaald men
Ikzelf heb bij mijn vaste dame mijn bijdrage zelf verhoogd uit respect
Door klanten als jou gaan de prijzen omhoog straks verwachten ze dat van elke klant.Kwestie van vraag en aanbod de goeden behouden hun klanten en de TMM zullen vanzelf zo weinig verdienen dat er geld bij moet
Wat het maar waar, dat er bij TMM geld bij moet, sommige zoals bijvoorbeeld Lavinea staat er al jaren, en volgens mij eet zij geen droog brood.Kwestie van vraag en aanbod de goeden behouden hun klanten en de TMM zullen vanzelf zo weinig verdienen dat er geld bij moet
In een tijd waarin alles duurder wordt en ieder dubbeltje bij wijze van spreken moet worden omgedraaid, is een prijsverhoging van 35 naar 50 euro (42%) fors.Klagen altijd..
Als ze goede service leveren komen we toch wel. Zo niet….