Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenGeef mij dan Julia maarIk ben nog nooit bij Dora geweest, maar lees hier geweldige ervaringen van velen met haar.
Ook lees ik prachtige ervaringen met een blonde dame, die Julia heet op vvr 13.
Van diegenen die ervaring hebben met beide dames,zou ik graag horen welke zij ervaren als beste topper
Alvast bedankt voor reactie
Ge kunt zelf gaan zien https://www.girlsreview.nl/threads/julia-antwerpen-vingerlingstraat-5-k3.8545/#post-561318en hoe zag je dat dan?
Tongzoenen, lukken, 45 minuten ongeremde sex voor slechts 50€ ??Dora is terug en had daar eigenlijk niet op gerekend toen ik deze week een korte wandeling wou doen door het bijna lege SKW.
Bij het passeren kreeg ik onmiddellijk een stralende glimlach en kon er niet aan weerstaan om even binnen te wippen. Kusje, gekregen en naar achter gegaan, beiden wasje gedaan en mond gespoeld. Ze kijkt altijd wat verveeld als ik haar vooraf betaal.
Op het bed eerst wat liggen knuffelen en tongen, het was ook al een tijd geleden dat ik nog was kunnen langsgaan, en wat over haar vakantie gepraat. Dora is nooit gehaast (althans niet bij mij), maar zijn na een paar minuten toch overgegaan tot het echte werk. Gevraagd of ik haar mocht likken en zag de glinstering al in haar ogen. Haar uitgebreid gelikt en voelde dat ze aan het genieten was, licht gekreun, buikspieren die opspannen, haar handen die mijn armen iets harder omklemmen. Een paar keer haar orgasme uitgesteld door op het juiste moment even in te houden, maar na een tiental minuten was het feest, haar lichaam spant op, ze begint te kronkelen en haar ogen draaien volledig weg. Ik lik dan nog altijd even door en houd haar heupen stevig vast. Als ze een eerste maal is gekomen is de barrière weg en kan je haar, mits wat goed vingerwerk, vlug opnieuw klaarkrijgen. Eerst kwam ze naast mij liggen waarbij ik haar klitje beroerde, dan met haar rug liggend op mij, ... en elke keer komt het sneller.
Genoeg genot voor dame Dora en mij laten pijpen, doet ze goed, lang en afwisselend, een echte DT is het nooit, maar dat deert mij niet. Vindt het aangenaam dat ze me regelmatig in de ogen kijkt als ze bezig is. Vooraleer over te gaan tot het echte werk, haar nog even gelikt tot ze ... . Haar uiteindelijk op mij laten komen, zodat ik haar kon neuken. Ze blijft een nauw kutje hebben. Tussentijds even gestopt om haar klit te beroeren en jawel, na een 30 sec sprong ze er bijna af, nog even de tijd genomen om haar te TZ en nog wat te vingeren, zodat haar noden wat gestild waren en uiteindelijk al neukend afgemaakt..
Nog wat liggen naknuffelen en -praten, haar kutje nog even broerd, een afterwasje en na meer dan 45' vertrokken uit haar kamer. Ze had wat rust nodig zei ze en effectief, nadat ik werd buitengelaten ging ze naar achter en bleef het raam gesloten.
Alweer een welbestede tijd bij deze topper in het SKW.
In de namiddag tot hoe laat ongeveer?Lijkt mij na alle recensies vrij duidelijk, maar ze werkt wel degelijk overdag.
Pijpen zal toch met condoom zijn voor die prijs?bij Dora kan dat zeker Zelf al meegemaakt
Sorry, maar dit heeft niets te maken met 'cheap ass'. Soms voelt een dame zich minder DVP en accepteert ze geen extra 'cash'. Ze heeft dit trouwens zelf aangegeven en ik hierover niet in detail treden, uit respect.Als je een extra lange service krijgt voor het standaard tarief en een goede tijd hebt gehad. Wees dan geen cheap ass en geef wat extra.
Heb dit ook al met sommige dames meegemaakt, en dan toch wat extra gegeven. Ik heb het ook al eens meegemaakt dat ik tijdens de sessie nog wat tijd bijnam en die dan op het einde vergat te betalen, en zij te vragen. Heb ik dat netjes een volgende keer betaald. Uiteindelijk zijn die meisjes daar om geld te verdienen. Ook al is het voor hen leuk geweest. Als ik een leuke dag op het werk heb, word ik toch ook liefst van al nog altijd betaald hoor.Idd… heb ik ook al meegemaakt , maar dan moet je wel al een goeie klik/band hebben met de dame in kwestie
Idd…. Iedereen wilt betaald worden voor zijn werk maar gaan werken met tegenzin hou je ook niet vol en de meisjes zijn ook maar mensen en verdienen respect en dan krijg je ook meestal respect terug van "goeie meisjes ". En soms groeit dat uit tot een normale vriendschap … waarom zou dat niet kunnen , wij zijn allemaal mensenHeb dit ook al met sommige dames meegemaakt, en dan toch wat extra gegeven. Ik heb het ook al eens meegemaakt dat ik tijdens de sessie nog wat tijd bijnam en die dan op het einde vergat te betalen, en zij te vragen. Heb ik dat netjes een volgende keer betaald. Uiteindelijk zijn die meisjes daar om geld te verdienen. Ook al is het voor hen leuk geweest. Als ik een leuke dag op het werk heb, word ik toch ook liefst van al nog altijd betaald hoor.
Wanneer Dora precies werkt, weet niemand.....zelfs zij verandert vaak op het allerlaatste moment haar plannen. Ze werkt nooit 's avonds en heel sporadisch eens in een weekend. Als ik me niet vergis, is ze er weer even tussenuit nu.Werkt ze ook in het weekend? En zo ja, rond hoelaat tot hoelaat werkt ze meestal?
Zie message 211, helemaal correct. Je zal dus regelmatig moeten gaan kijken en als ze er is heel alert zijn want er lopen altijd wachtenden voor haar raamik ben van 11u tot 16u aan verversrui geweest vandaag en heb er een paar uurtjes rondgehangen maar aan verversrui 9.4 geen dora te zien
werkt ze vaker op weekdagen en zo ja tot welk uur, want ik zou ze graag willen bezoeken.