Ze is aanwezig in een cyclus van enkele weken er zijn en dan enkele weken afwezig.
Doc
Doc
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZe zat op raam 9/2. Ze zit meestal neer op het kleinste stoeltjeGisteren niet gezien aan haar raam op 9/4
Ik weet nog steeds niet waar ze zit….Heb toch maar de proef op de som genomen en ben terug naar Dora gegaan. Dame is veel bezet, want het kostte me meer dan een uur om bij haar binnen te geraken. In tegenstelling tot mijn verwachtingen was het nog beter dan de 1ste keer. Ik ga niet ingaan op de details, maar haar vaste bezoekers weten zeker waarover ik het heb.
Toch staat het er ... VVR 9/4Ik weet nog steeds niet waar ze zit….
En ik maar kijken op VVR 8/3 vorige weekToch staat het er ... VVR 9/4
Vraag haar naam want die vrouwen op vvr 9 veranderen veel van plaatsEn ik maar kijken op VVR 8/3 vorige week
Ok,thxVraag haar naam want die vrouwen op vvr 9 veranderen veel van plaats
bedoel je hiermee dat ze er was zonder naambordje ?Dat deed Dora inderdaad, maar ik heb haar naambordje al heel lang niet meer zien hangen.
Nee. Ik ken Dora niet zo goed, en durf dus niet te zeggen of ze er wel of niet was. Alleszins heb ik wel eens berichten gelezen dat ze er was op dagen dat ik er ook was, en geen bordje zag hangen of een dame in het raam zag. Als die informatie klopt zou het inderdaad wel betekenen dat ze tegenwoordig zonder naambordje werkt.bedoel je hiermee dat ze er was zonder naambordje ?
ja Dora had vroeger een naambordje maar gebruikt dat momenteel niet meer. Ik zou zeggen, als je iemand ziet op VVR 9/4 die voldoet aan haar beschrijving vraag eens of het Dora isbedoel je hiermee dat ze er was zonder naambordje ?
Dag Feckmu , bedankt voor de verduidelijking , ik zal het haar niet hoeven te vragen daar ik weet hoe dora eruitziet.ja Dora had vroeger een naambordje maar gebruikt dat momenteel niet meer. Ik zou zeggen, als je iemand ziet op VVR 9/4 die voldoet aan haar beschrijving vraag eens of het Dora is
simpel , als ze niet achter haar raam staat dan weet je ten minste dat ze aanwezig is....wie heeft een naambordje nodig als je een tattoo van je lippen op je kontje hebt
Oh jawel hoor ze weet het wel; wat haar assets zijnZe zit niet met haar kontje naar het raam hè , en ze veranderd wel eens van raam