• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Donkere (ebony) dames

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Volgens mij staat zowel kinky als RL momenteel vol met slanke donkere dames die privé ontvangen overwegend Latina's die dit aanbieden.
Echter de prijzen die deze dames tegenwoordig vragen vind ik vaak over het randje.
 
Prijs tot 250 is ok voor deze services. Meer de vraag naar goede ervaringen met knappe slanke donkere meesteressen. Er zit veel hobbywerk die kinky er maar een beetje bij doen tussen.
 
Iemand goede tips voor slanke frisse donkere dames, met uiteraard lekkere billen, die sm/strapon doen? Liefst redelijk centraal randstad of brabant.

Kijk eens naar Roos in Zevenbergen (NB).

Vroeger werkte ze in Utrecht, toen nog zonder nadruk op SM/kinky. Uit die tijd heb ik goede herinneringen aan haar.

https://www.kinky.nl/advertenties/1732464-roos

Geen ervaring meer met haar sinds ze zich vooral op bdsm gericht heeft.

Luna (nu weer in Leeuwarden) heeft ook een strapon-optie , maar dat is een eind noordelijker dan je zoekt.
https://www.kinky.nl/advertenties/3138711-luna
 
Zo te zien doet Roos nog steeds "normale" sex. Alleen pzc zie ik niet meer bij haar mogelijkheden. Als ze in de buurt ontvangt ga ik er zeker langs, en niet voor bdsm.

Misschien moet ik die gok ook eens wagen, for old times sake.

Maar ik heb wat twijfels of een dame die zo nadrukkelijk met een stijl adverteert die ik niet zoek (bdsm) dan hetgeen ik wel zoek (gfe) nog met overgave en plezier kan doen - ook al staat het dan in de optie lijst "dat kan ook nog, vooruit dan maar".
 
Ik stuit zomaar op twee erg interessante nieuwe dames in deze categorie:


Ze noemen 'trio with my hot sister', misschien maar eens een poging wagen…
Ik weet niet waar jullie kijken. Maar beide advertenties staan gewoon op Amsterdam. 1 en dezelfde vrouw.
Op de ene foto heeft ze een bril en op de andere niet.

Of misschien hebben ze dezelfde booker die dezelfde vragen stelt. Dat kan ook. Maar dan zitten ze in ieder geval op dit moment op dezelfde locatie. Ik vermoed dat ze het alle twee niet zijn qua foto's. Maar iemand die veel op deze foto's lijkt.
 
Laatst bewerkt:
Ik weet niet waar jullie kijken. Maar beide advertenties staan gewoon op Amsterdam. 1 en dezelfde vrouw.
Op de ene foto heeft ze een bril en op de andere niet.

Of misschien hebben ze dezelfde booker die dezelfde vragen stelt. Dat kan ook. Maar dan zitten ze in ieder geval op dit moment op dezelfde locatie. Ik vermoed dat ze het alle twee niet zijn qua foto's. Maar iemand die veel op deze foto's lijkt.
Kimberly was wel degelijk de dame van de foto. Ik vermoed dat het echt zussen zijn die op dezelfde locatie ontvangen. Toen ik er was, was er iig nog iemand in het appartement.

Verder was het niet geweldig trouwens. Als je na 35 minuten klaar bent wordt er niet aangeboden om nog even te masseren of zo. Ik mocht op bed blijven zitten... geweldig. Verder was de lucht na een kwartiertje neuken ook niet om over naar huis te schrijven, ondanks het gezamenlijk douchen vooraf,
 
Ik heb ooit eens bij Huize Sandra in Breda een ontzettende leuke dame ontmoet die daar een paar jaar als Naomi heeft gewerkt. Ze had een heel leuk vriendelijk koppie en heel donkere huid met een verassende siberische tijger op haar billen.

Zo verrassend als ze er uit zag was ze ook tussen de lakens!

Als ik iemand moets noemen waar ik nog eens mee zou af willen spreken is zij het wel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan