Voormalig lid 43816
Meubelstuk
Ze hebben het wel beter dan de meeste in Afrika nuDe mensen van Afrikaanse komaf in de Amerika's en hun voorouders hebben er niet zelf voor gekozen om daar te gaan leven!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZe hebben het wel beter dan de meeste in Afrika nuDe mensen van Afrikaanse komaf in de Amerika's en hun voorouders hebben er niet zelf voor gekozen om daar te gaan leven!
In Afrika zijn er zoveel shit landen, dat er heel veel migrerenDe mensen van Afrikaanse komaf in de Amerika's en hun voorouders hebben er niet zelf voor gekozen om daar te gaan leven!
Mij iets te fors, liever iets slanker.
ForsMij iets te fors, liever iets slanker.
Dat is Lilian/Lilith, is al jaren actief, nu blijkbaar met een nieuw profielDame komt me bekend voor en de advertentie bestaat al sinds 2021 maar op nummer vind ik niks. Zijn jullie bekend met deze dame?
Nu als Anita in Zoetermeer, maar volgens mij eerder elders.
Onlangs 2x het genoegen gehad een paar uur met een onbekende donkere jongedame samen te zijn. Ze is nog vrij kort in Nederland. Ik ben met haar in contact gebracht door een andere lieve jongedame, die helaas niet meer in Nederland is. Ze adverteert (nog) niet en ik ben tot op heden haar enige klant. Ze gaf toestemming informatie over haar te delen met enkelen geïnteresseerden. Dat kan via een PM en dient vertrouwelijk te worden behandeld.
Ze gaat volgende week voor een paar weken terug naar Portugal. Voor zover ik weet, doet ze tot die tijd geen dates, o.a. omdat ze het naast haar reguliere baan doet. Ik heb nog geen idee wat haar plannen voor na haar terugkeer zijn. Als er nieuws is, of een advertentielink om te delen, zal ik dat hier doen.Met enige hulp van @polar bear heb ik de dame in kwestie ontmoet.
Tjemigdepemig, dat was een hele mooie ervaring!
Mooi, lief, enthousiast, kundig, een fantastische jongedame. Alles waar je op hoopt. Ik heb een heerlijke ontmoeting gehad. Absolute aanrader!
Iemand toevallig bij haar geweest? Ziet ze er echt zo uit als op de foto's?
Ja dit lijkt er meer op, maar nog donkerder mag…
Krijg er honger van maar slechts 1 review op Kinky.
Op papier ziet deze er heel goed uit!
Krijg er honger van maar slechts 1 review op Kinky.
Zij is echt super mooi. Als ze eens dichter in de buurt komt ga ik haar beslist bezoeken. Komt dicht in de buurt van het uiterlijk van mijn droomvrouw.Op papier ziet deze er heel goed uit!
Dit is waar dit forum onderwerp om draait:
- donker of zwart
- slank
- mooie rondingen
Momenteel is saunaclub Ying Yang in Roermond ook een paradijsje voor liefhebbers van Ebony dames.
Gisteren waren 4 zwarte dames aanwezig uit Zuid-Amerika en Afrikaans origine en minstens 1 lichtere Cubaanse Latina soms ook nog andere Latina's aanwezig, samenstelling kan natuurlijk per dag anders zijn maar goed.
Prijzen 70 euro voor een half uur oké je moet natuurlijk ook nog entree betalen maar dat haal je als je op een gunstig moment gaat al bijna aan het eten en drinken eruit.
Wat dat betreft een betere optie als 100/150 euro voor een half uurtje bij een Kinky/RL dame neer moeten tellen op een afgeleefde kamer.
Zijn ze ook een beetje slank en jong? De weinige ebony dames die ontvangen zijn namelijk bovengemiddeld vaak mollig, volslank, of simpelweg moddervet qua lichaamsbouw. Zoek op een willekeurige ontvangstsite maar eens voor de grap op ebony.Momenteel is saunaclub Ying Yang in Roermond ook een paradijsje voor liefhebbers van Ebony dames.
Gisteren waren 4 zwarte dames aanwezig uit Zuid-Amerika en Afrikaans origine en minstens 1 lichtere Cubaanse Latina soms ook nog andere Latina's aanwezig, samenstelling kan natuurlijk per dag anders zijn maar goed.
Prijzen 70 euro voor een half uur oké je moet natuurlijk ook nog entree betalen maar dat haal je als je op een gunstig moment gaat al bijna aan het eten en drinken eruit.
Wat dat betreft een betere optie als 100/150 euro voor een half uurtje bij een Kinky/RL dame neer moeten tellen op een afgeleefde kamer.