Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZit alle berichten over @polar bear van de laatste tijd te bekijken. Lijkt de goed heiligman wel. Weet niet eens of haar Engels goed of slecht is. Maar hij werpt zich wel op als soort detacheringbureau voor haar en ik las ook van nog een ander. Dit met hem als recruiter die de eerste schifting doet en klanten voor haar zoekt.Inmiddels heb ik iets meer informatie. Het betreft een jongedame vergelijkbaar met Paty. 24 jaar (ik heb haar id gezien), van Angolese afkomst en woonachtig in Portugal. Ik vermoed dan ook dat haar Engels niet geweldig zal zijn.
Aanvankelijk was me verteld dat ze hier over een week of 2 zou zijn. Dat wordt echter de laatste week van februari. Ze is hier dan slechts 4 dagen. Op zatedag 22 en zondag 23 februari ontvangt ze in Amsterdam en op maandag 24 en dinsdag 25 februari in Rotterdam. De locaties zijn nog niet bekend.
Voor deze jongedame is het haar eerste bezoek aan Nederland. ook zij zal geen advertentie plaatsen en maximaal 3 klanten per dag ontvangen. Vanwege mijn leuke relatie met Paty, is mij wederom gevraagd voor haar de eerste contacten te leggen. Nee ik ben geen pooier en dit keer is er ook geen compensatie coor mij, in de vorm van wat kosteloze uurtjes met haar. Ik heb het voorlopig prima naar mijn zin met Paty Wel heb ik beloofd kritisch te zijn en niet zo maar iedereen naar haar door te verwijzen. Ook dit keer verwacht ik discretie van degenen met wie ik de informatie deel.
Serieuze belangstellenden kunnen mij weer een PM sturen. Echter alleen indien ze serieus willen afspreken op een van de genoemde dagen. Ik zal dan alle mij ter beschikking gestelde informatie delen, zodra ik daar over beschik.
Heel veel fans van ebony zullen te porren zijn voor een verzetje met die dame van je. Maar waar we nog geen antwoord op hebben is hoe jouw selectie procedure er precies uitziet. Wat is de criteria en en hoe ga jij dat verifiëren ;-)Zij die serieuze belangstelling hebben, kunnen me een PM sturen.
"Deftig" in Vlaanderen betekent dat verzorgd.Ik ben geen expert op de Vlaamse taal, maar in België heeft deftig een andere betekenis.
Als je een dame voorstelt , dan ben je automatisch verdacht. Jammer maar waar. Achterdocht zit in de genen bij sommigen .
Nu is een Poolbeer best wel een eng dier natuurlijk.
Tja, is natuurlijk ook een mogelijkheid, maar dat zou toch voor heel veel buitenlandse dames die hier hun diensten aanbieden, kunnen gelden....Een scenario kan óók zijn dat de dame een toeristenvisum heeft en een centje bij wil verdienen. Dat is niet legaal, en daar kunnen hele nare consequenties aan verbonden zijn.