Donkere (ebony) dames

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Onregelmatig beschikbaar. Gewoon appen an afspreken. Is een geile tante die er zelf erg van houdt.
beiden dezelfde meid?
Veel ervaring mee?

Onlangs 2x het genoegen gehad een paar uur met een onbekende donkere jongedame samen te zijn. Ze is nog vrij kort in Nederland. Ik ben met haar in contact gebracht door een andere lieve jongedame, die helaas niet meer in Nederland is. Ze adverteert (nog) niet en ik ben tot op heden haar enige klant. Ze gaf toestemming informatie over haar te delen met enkelen geïnteresseerden. Dat kan via een PM en dient vertrouwelijk te worden behandeld.

Met enige hulp van @polar bear heb ik de dame in kwestie ontmoet.
Tjemigdepemig, dat was een hele mooie ervaring!

Mooi, lief, enthousiast, kundig, een fantastische jongedame. Alles waar je op hoopt. Ik heb een heerlijke ontmoeting gehad. Absolute aanrader!

Met enige hulp van @polar bear heb ik de dame in kwestie ontmoet.
Tjemigdepemig, dat was een hele mooie ervaring!

Mooi, lief, enthousiast, kundig, een fantastische jongedame. Alles waar je op hoopt. Ik heb een heerlijke ontmoeting gehad. Absolute aanrader!
Ze gaat volgende week voor een paar weken terug naar Portugal. Voor zover ik weet, doet ze tot die tijd geen dates, o.a. omdat ze het naast haar reguliere baan doet. Ik heb nog geen idee wat haar plannen voor na haar terugkeer zijn. Als er nieuws is, of een advertentielink om te delen, zal ik dat hier doen.

Terug
Bovenaan Onderaan