Algemeen Doetinchem Plattegrond

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
maar even voor het echt kan er misschien ook een soort rooster worden gemaakt of is hun rooster te verschillend
Dat zou een dienst van de eigenaar van die tent moeten zijn. Dat doet een privéhuis ook. "Vandaag zijn (ochtend, middag, avond) aanwezig de volgende dames..."
Wie weet gaat het dan een beetje lopen en krijgen de dames ook het idee dat ze nog wat voor hun geld terugkrijgen.
 
Dat zou een dienst van de eigenaar van die tent moeten zijn. Dat doet een privéhuis ook. "Vandaag zijn (ochtend, middag, avond) aanwezig de volgende dames..."
Wie weet gaat het dan een beetje lopen en krijgen de dames ook het idee dat ze nog wat voor hun geld terugkrijgen.
Het idee is zeker interessant en ik geloof ok wel dat er behoefte aan is voor de wandelaars.

In de rest van je reactie lijk je te zinspelen op een lage opkomst van wandelaars bij Escape en dat dames weinig verdienen. Waarop baseer je dat? Ik kom niet vaak meer in Escape, maar als ik de gevulde prullenbakken bij de dames op de kamer zie, dan valt het wel mee volgens mij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan