Neen weet ik niet, maar ze is niet te missen, heel klein en slank, wel oost europees volgens mij.@ik1961 weet je nog hoe ze heet?
Gebrekkig engels of duits, wat ik mij herinneren kan
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNeen weet ik niet, maar ze is niet te missen, heel klein en slank, wel oost europees volgens mij.@ik1961 weet je nog hoe ze heet?
Werkt die olie zo snel op dat condoom of blijf je zolang?Ben ik 1 x geweest, toen goed bevallen, maar ik had al om olie gevraagd en dan wil ze niet meer neuken, ze zei dat de olie, de werking van de condoom beïnvloedt en dat vindt ze te gevaarlijk, dus als je verschillende standjes/ handelingen wilt, dan als laatste met olie.
Ze is naar mijn mening zeer bedreven en kundig, maar ben er maar ëën keer geweest.
Mariella@ik1961 weet je nog hoe ze heet?
Ik zou het niet doen, aangezien het niet echt een recensie is.@admin zou je de berichten 20 t/m 23 en 28 t/m dit bericht willen verplaatsen naar Marielle (k37)
Dat weet ik niet, maar zij beslist daar dus in.Werkt die olie zo snel op dat condoom of blijf je zolang?
Hoe ziet ze eruit ik was er zaterdag misschien was ze er toenGloria is weer terug.
Ze zit op kamer 23 en heeft een naambordje. Voor haar leeftijd ziet ze er erg goed uit, puur Latina.Hoe ziet ze eruit ik was er zaterdag misschien was ze er toen
Omdat het actuele mutaties bij de plattegrond betreffen.Volgens mij heb ik het al vaker geschreven, waarom schrijven jullie deze berichten niet in Doetinchem Algemeen?
Misschien kan de beheerder van deze site de items samenvoegen?Waarom plaatsen jullie deze vragen niet in Doetinchem Algemeen?
Heb ik ook al eens gevraagd. Ik ben per ongeluk begonnen hier vragen te stellen, waarvoor mijn excuses, Nu wordt dit een grote wirwar van vragen en verdwijnt de plattegrond uit beeld. En je weet hoe het werkt, als er eenmaal 'zooi' staat komt er zooi bij. Net als bij een volle prullebak.Misschien kan de beheerder van deze site de items samenvoegen?
Heeft dit ook een adres ? Straatnaam ?
Roerstraat 17, DoetinchemHeeft dit ook een adres ? Straatnaam ?
k1 Gina (Roe) 25-30 slank cup A zwart haar 170-180 Engels *** |
k2 Chanel (Zuid-Amerikaans) 25-30 stevig cup C zwart 150-160 Nederlands Nathalie (Cuba) 25-30 slank cup C platinablond lang haar 160-170 spreekt redelijk Nederlands *** |
k3 Ina / Irina (Wit Rusland) 35-40 slank cup E+ blond 160-170 Nederland |
k4 Klaudia (Pol) slank, lange blonde haren |
k5 Ruby (ma-vr Roe) 25-30 slank/petite cup C blond 150-160 Engels *** |
k6 Manuela (Venezuela)zuid-Amerikaans 35-40 slank cup D donkerblond Engels |
k7 |
k8 Alina (Roe) / Rosalina |
k9 Adele |
k10 Rosie / Adele |
k11 Rosaura (Dominicaanse) zuid-Amerikaans 40-50 normaal cup D zwart 160-170 Nederlands *** |
k12 (deur tegenover k11) |
k14 Nathalie (zie k2) |
k15 |
k16 (deur aan zijkant, bij ingang) Bianca |
k17 |
k18 |
k19 Ashley ma wo do vr (ROE) Oost Europees 30-35 cup D bruin 160-170 Engels *** |
k20 Sonja (NED) |
BOVEN: |
k21 |
k22 Yasmin |
k23 Gloria (Latina) 40-50 mollig cup E |
k24 |
k25 Yuelle (NED) ma,di 35-40 normaal cup E+ blond 170-180 Nederlands *** |
k25 Victoria (Venezuela) zuid-Amerikaans normaal cup B zwart 160-170 Engels (gebr.NL) |
k26 Barbie (Dominicaans/Bra) |
k27 Samairi (Dominicaans/zuid-Amerikaans)30-35 mollig cup D blond 170-180 Nederlands |
k28 |
k29 |
k30 Jennifer (Cuba, zuid Amerikaans) 30-35 slank cup C blond 160-170 Engels *** |
k32 Maria (Spa west-Europees) 35-40 normaal cup C blond 160-170 Engels ** |
k33 |
k34 |
k35 |
k36 |
k37 Marielle (Roe, Oost Europees) kleine blonde dame, slank(petite) 25-30 cup A gebrekkig Engels |
k38 Bo (west-Europees) 25-30 normaal cup C bruin haar Nederlands *** |
k39 |
k40 |
k41 |
Ah, vandaar. Heb haar 1x in mei bezocht en daarna nooit meer gezien. Kom ook niet wekelijks daarik kan nog aanvullen met k21; Paloma, latina (30-40), cup C
Ze is er onregelmatig, blijft meestal niet langer dan 2 weken. Diensten uitstekend.
En die ijsberen hadden het koud?Vandaag erg druk, veel heren weinig dames. Sonja k2, Juelle k5 Gloria K23 Maria K32 en Gina (NL) op K14, verder nog 3 gesloten deuren k7, k8 en k39 waarvan ik niet weet wie erachter zat. Liepen wel 6 ijsberen rond
O echt?Ze liepen te ijsberen.