Er zitten toch nog steeds genoeg dames?is een aflopende zaak daar
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEr zitten toch nog steeds genoeg dames?is een aflopende zaak daar
€235 per dagIk las ergens dat ze 240 per dag moeten betalen? Dat zijn woekerprijzen!
Dan worden ze niet alleen door ons genaaid, in wezen altijd een trio dus.
Begrijp me goed,ik ben tegen misstanden als daar überhaupt sprake van is.Maar damn it het is voor mij al bijna 2 uur rijden naar Vulcanstrasse in Duisburg en er zijn al zoveel gelegenheden afgevallen.!@#€%!is een aflopende zaak daar
Je hoeft maar 1 goede dame aan te treffen waar je met vol lof komt maar ook ik ben van mening dat deze huurprijzen echt veel te hoog zijn voor de dames en dan als dames gebruik willen maken van overnachten is het ook nog eens 20 euro per nacht slapen ik ben nog niet vergeten dat escape op tv was bij Alberto Stegeman vanwege de lange werkdagen en hoge huurprijzen en dat ze in een schuur kunnen slapen schandaligEr zitten toch nog steeds genoeg dames?
Met deze hoge huurprijzen en steeds slechtere klandizie die de dames hebben zullen er steeds meer ermee stoppen en als het je favoriete dame is dan baal je er even stevig van ik zeg dat heb ik zelf ook wel eens meegemaakt dat er een favoriete dame van mij er mee stopte en dan kennen ze je niet meer dan ben je wat hun betreft lucht wat dan zo,n dame betreft zoek je het maar uitBegrijp de discussie niet zo goed. De dames zitten er uit vrije wil (ga ik vanuit) en wij wandelen er uit vrije wil. Wat is het probleem? Als het ergens anders beter is, ga je daar toch naar toe?
Niet alle dames hebben te maken met slechtere klandizie. Bij sommigen draait het als een tierelier en is het gordijn vaker dicht dan open. Ik kan het weten, want ik kom er regelmatig. Als je verwacht dat een dame met het lot van haar vaste klanten begaan is als ze ermee stopt, dan ben je wel een beetje naïef.Met deze hoge huurprijzen en steeds slechtere klandizie die de dames hebben zullen er steeds meer ermee stoppen en als het je favoriete dame is dan baal je er even stevig van ik zeg dat heb ik zelf ook wel eens meegemaakt dat er een favoriete dame van mij er mee stopte en dan kennen ze je niet meer dan ben je wat hun betreft lucht wat dan zo,n dame betreft zoek je het maar uit
Als je dit zo zeker stelt had je er überhaupt nooit aan moeten beginnen.Dit is uitbuiting, ik ga er nóóit meer heen. Ik wil daar geen deel van uitmaken.
man zeur toch niet zo,je kunt de hele wereldproblematiek er wel bij halen maar het blijft uitbuiting
Zo is het.Gelukkig bepaal ik zelf waar ik me wel of niet druk om maak en ik ben niet blij met uitbuiting, ik ga er dus niet heen....
Ik ben bij haar geweest en ze noemde zich Jessica. Vond het helaas niet waard om er een recensie aan te wijden. Ging allemaal niet erg overtuigend, ik denk dat ze nog onervaren is. Misschien wordt het nog beter, wie weet. Voor mij geen herhalingsgevaar.Hallo, hoe heet de dame in kamer 35, zwart haar, donkere huidskleur en bril, is er iemand bij haar geweest?
Bo,Maria,Bianca,Ruby.Welke dame in Doetinchem is een echte aanrader?