Marco van Batsen
Vaste klant
Volgens mij ma-di-do normaalgesproken.Weet je ook welke dagen ze er is
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenVolgens mij ma-di-do normaalgesproken.Weet je ook welke dagen ze er is
Gisteren was het volgens mijn woensdagVolgens mij ma-di-do normaalgesproken.
Vandaag zat er een nl dame op k25, dun van postuur, zwart lang haar iets een krul, sprak me vriendelijk aan.Nog iemand de Hollandse Gina gezien. Ze zit volgens mijn op kamer 25
Ja dat is GinaVandaag zat er een nl dame op k25, dun van postuur, zwart lang haar iets een krul, sprak me vriendelijk aan.
Is dit Gina?
Is Claudia aanwezig?Helaas vanmorgen weer vertrokken naar haar thuisland. Ze vertelde mij gisteren dat ze in januari weer terugkomt.
Dus.....even geduld. Een lieve dame, kom graag bij haar.
echt chubby zie ik nooit in Doetinchem maar het ligt ook ver van mijn smaak af. Ik vindt een Rosaura al wel een beetje aan de stevige kant, weet niet of je zoiets bedoeld?Iemand enig idee of een chubby dvp vandaag aanwezig is. Geen oudere latina of oostblok. Wil na mijn afspraak erheen rijden als er een chubby dame werkzaam is vandaag ondanks dat ik ervoor een eindje moet rijden. Berichten mag op pb zijn.
Neem de rechter deur en dan gelijk rechts, kan niet missen. Vlgs mij heeft ze een bordjeWelke kamer nummer zit Rosaura dan ga ik binnenkort even er naar toe. Als het wel mijn smaak is en bezoek heb gebracht ga ik uiteraard mijn ervaring delen.
,... wacht even, stap nu in mijn auto, geef me even een uurtje.Welke dames zijn er vandaag in de escape
Weet je al wie er zijn in Escape,... wacht even, stap nu in mijn auto, geef me even een uurtje.
Rechter deur als je het pand naar binnen gaat en dan meteen aan de rechterkant.Welke kamer nummer zit Rosaura dan ga ik binnenkort even er naar toe. Als het wel mijn smaak is en bezoek heb gebracht ga ik uiteraard mijn ervaring delen.
Sorry mannen werd opgehouden, onverwacht bezoek. Moeten toch echt zelf op onderzoek uit,...,... wacht even, stap nu in mijn auto, geef me even een uurtje.
Ik heb al wel vaker meegekregen dat vrouwen boven de 40 er niet meer inkomen in escape behalve als daar al wel langer er al zijn zoals bijvoorbeeld Rosaura ik schat dat zei nu wel in het midden van de 50 is zo help je het inderdaad wel naar de klote eigenaren hebben toch geld genoegNet terug van Escape, wat een karig aanbod weer.
Ik kom er voorlopig niet meer.
Allemaal latina's en de enige twee die geen latina zijn, maar wel de moeite.
Daar staan ze met het mes tussen de tanden in de rij.
Aflopende zaak denk ik.
Chanel die doet dat wel en Yasmin ookWelke dames doen pzc met cim in de escape
Rosaura op kamer no 111 bij de rechter ingang pijpt lekker zonder condoom en lekker tongzoenenWelke dames doen pzc met cim in de escape
Helaas volgens mij werken ze niet op de zondagenZijn die er morgen dan
Weet je zeker dat Yasmin pzc doet, ben je er zelf geweest? Zelf ooit binnen geweest maar niet naar gevraagd en ook niet aangeboden gekregen.Chanel die doet dat wel en Yasmin ook
Ja verschillende keren bij yasmin binnen geweest en pzc gedaan ze vraagt wel extra kosten.Weet je zeker dat Yasmin pzc doet, ben je er zelf geweest? Zelf ooit binnen geweest maar niet naar gevraagd en ook niet aangeboden gekregen.
Bedankt, ga ik toch maar eens proberen dan.Ja verschillende keren bij yasmin binnen geweest en pzc gedaan ze vraagt wel extra kosten.
Chanel daarin tegen bij mij ook extra gevraagd maar lees hier en daar dat ze het ook zonder extra kosten doet.