Marco van Batsen
Vaste klant
Geen garantie maar ze werkt over het algemeen ma-di-do van 's ochtends tot eind middag.Weet iemand wanneer de Hollandse Gina van kamer 25 er deze week is?????
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenGeen garantie maar ze werkt over het algemeen ma-di-do van 's ochtends tot eind middag.Weet iemand wanneer de Hollandse Gina van kamer 25 er deze week is?????
vanmiddag was ze ook aanwezigGeen garantie maar ze werkt over het algemeen ma-di-do van 's ochtends tot eind middag.
Nog gevraagd misschien wanneer ze er volgende week is??vanmiddag was ze ook aanwezig
kan wellicht Chanel geweest zijn. die is wel iets ouder en klein vooral qua lengte. Ik zag haar tijdje terug op kamer 12 zitten. zij is niet helemaal nieuw zie haar topic.Gisteren bij een dame op kamer 12 geweest. Ze zei dat ze nieuw is. Werkt er ongeveer een maand vertelde ze. Half Braziliaans half NL. Maar laat ik nou haar naam kwijt zijn. Ik zou graag een review schrijven, maar dan is de naam wel belangrijk Ik heb nog naar haar naam gevraagd notabene, ze vroeg me zelfs waarom ik dat wilde weten. En ik merkte dat ze een fake naam gebruikte, omdat toen ik mijzelf voorstelde, ze hakkelde en een andere naam wilde zeggen. Iemand een idee wie deze dame is? Klein van postuur, cup C, zwart of in elk geval donker haar. Eind 20 begin 30 g
Vlgs mij is kamer 12 direct naast de ingang , chanel zat onlangs op k 13kan wellicht Chanel geweest zijn. die is wel iets ouder en klein vooral qua lengte. Ik zag haar tijdje terug op kamer 12 zitten. zij is niet helemaal nieuw zie haar topic.
week of 3 terug zeker ook op 12 gezien, inderdaad direct naast de ingang.Vlgs mij is kamer 12 direct naast de ingang , chanel zat onlangs op k 13
Recensie gelezen, zou inderdaad kunnen. Maar ben niet helemaal overtuigd. Ik weet verder nog dat ze een dochtertje heeft van 3 of 4. Ze spreekt goed NL. Flinke kont, misschien wel wat kleiner dan ik beschreef eerder.kan wellicht Chanel geweest zijn. die is wel iets ouder en klein vooral qua lengte. Ik zag haar tijdje terug op kamer 12 zitten. zij is niet helemaal nieuw zie haar topic.
Ja dat is ChanelRecensie gelezen, zou inderdaad kunnen. Maar ben niet helemaal overtuigd. Ik weet verder nog dat ze een dochtertje heeft van 3 of 4. Ze spreekt goed NL. Flinke kont, misschien wel wat kleiner dan ik beschreef eerder.
Ruby gaat weer 2 maanden naar huis en komt dan in februari weer. Zo wil ze het nu doen. om en om 2 maanden ivm familie 'thuis'Recensie gelezen, zou inderdaad kunnen. Maar ben niet helemaal overtuigd. Ik weet verder nog dat ze een dochtertje heeft van 3 of 4. Ze spreekt goed NL. Flinke kont, misschien wel wat kleiner dan ik beschreef eerder.
klinkt wel als Chanel....Recensie gelezen, zou inderdaad kunnen. Maar ben niet helemaal overtuigd. Ik weet verder nog dat ze een dochtertje heeft van 3 of 4. Ze spreekt goed NL. Flinke kont, misschien wel wat kleiner dan ik beschreef eerder.
Weet je ook welke dagen???redelijke kans dat het om nl Sonja gaat 2 dagen in de week aanwezig
meestal beneden kamers binnenblok
dinsdag en vrijdag zijn meestal haar vaste dagenWeet je ook welke dagen???
Gisteren stond het naambordje van Sonja voor het raam op kamer 7, dus....redelijke kans dat het om nl Sonja gaat 2 dagen in de week aanwezig
meestal beneden kamers binnenblok
ze zit wel vaak in 1 van de kamers binnenblokGisteren stond het naambordje van Sonja voor het raam op kamer 7, dus....
Hou op met die discussie over hoeveel de dames aan huur moeten betalen daar gaan ze toch zelf mee akkoord anders gaan ze wel ergens anders heen. Stop allemaal met de discussie over de huurprijskunnen beter de tent sluiten de meiden betalen wel nog steeds de volle pond 1050 per week op basis van 9uur tot half twaalf krijgen geen vermindering door de eerdere sluiting
Dat werd inderdaad ook benoemd dat de prijzen hetzelfde zijn gebleven, terwijl ze minder tijd hebben. Best wel schandalig. Noemen we dat krimpflatiekunnen beter de tent sluiten de meiden betalen wel nog steeds de volle pond 1050 per week op basis van 9uur tot half twaalf krijgen geen vermindering door de eerdere sluiting
Dat is de Roemeense Gina.Heeft iemand de naam van de donker langharige slanke schone welke op de 1e kamer zit, achtergang links hoek gelijk naast de kantoor ruimte? Als je voor kantoor ramen staat kijk je er recht op.
Dr buurvrouw, blondine mag dr trouwens ook best zijn.
Had nog getwijfeld om bij Gina binnen te gaan, is uiteindelijk de dame links onder geworden, als ik dr naam heb, kan ik een recensie toevoegen....
Staan al genoeg recentie's opDat is de Roemeense Gina.
Als ik het goed heb is dat Natascha. Lieve rustige dame waarmee ik ook prima kon lachen.Dr buurvrouw, blondine mag dr trouwens ook best zijn.