Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenVAKANTIE HERENdenk dat het een aflopende zaak is geworden daar
Klopt, was er vanmorgen en het was rustig aan dames en druk met heren.Vakantietijd
Ik was er vandaag rond 13:00 uur maar geen Ruby gezien. Misschien komt ze later vandaag nog. Als dat zo is hoor ik het graag. Gina was er trouwens ook niet. Weet iemand of zij ook op vakantie is/gaat?Weet iemand of Ruby vandaag nog aanwezig is ?....was haar laatste week voor de vakantie.
ruby vakantie gina is er maandag weerIk was er vandaag rond 13:00 uur maar geen Ruby gezien. Misschien komt ze later vandaag nog. Als dat zo is hoor ik het graag. Gina was er trouwens ook niet. Weet iemand of zij ook op vakantie is/gaat?
ik ga vandaagBen morgen middag in Doetinchem…
Iemand hier zin om een Man-Vrouw-Man trio te doen?! (No homo, de vrouw staat centraal)
Stuur me een berichtje!!
Moet je er wel een dame bij vinden die er twee kan hebbenik ga vandaag
Zoek en gij zult vinden.Moet je er wel een dame bij vinden die er twee kan hebben
Wat zijn de gemiddelde prijzen hier? Gewoon vanaf 50 piek?
Welkom . Super leuk als je ook recensies schrijft van je bezoeken. Fijn om ervaringen hier te delenHallo mede lopers, na al enige tijd mee te hebben gelezen op girls review leek het me wel zo sociaal ook zelf eens een account aan te maken. Een korte introductie: ik ben al wandelaar vanaf mijn 18e. Begon mijn "loopbaan" in Arnhem, Amsterdam Utrecht, Nijmegen en kom de laatste tijd eigenlijk alleen nog maar in Doetinchem. Een echte veteraan zou ik mezelf noemen Ik ga mijn best doen om regelmatig deel te nemen aan discussies hier. Heb veel ervaring in Doetinchem, heb de meeste dames wel bezocht en mijn top 3 is momenteel: Paloma, Bianka en Maria. Heb je vragen aan mij, stel ze gerust.
tip bezoek Rosaura op kamer no 11 bij rechter ingang ook eens als ze er isHallo mede lopers, na al enige tijd mee te hebben gelezen op girls review leek het me wel zo sociaal ook zelf eens een account aan te maken. Een korte introductie: ik ben al wandelaar vanaf mijn 18e. Begon mijn "loopbaan" in Arnhem, Amsterdam Utrecht, Nijmegen en kom de laatste tijd eigenlijk alleen nog maar in Doetinchem. Een echte veteraan zou ik mezelf noemen Ik ga mijn best doen om regelmatig deel te nemen aan discussies hier. Heb veel ervaring in Doetinchem, heb de meeste dames wel bezocht en mijn top 3 is momenteel: Paloma, Bianka en Maria. Heb je vragen aan mij, stel ze gerust.
Ben ik inmiddels diverse keren geweest, maar de spanning is er wel een beetje af. Vond haar de laatste keren ook erg op de tijd letten. Voor mij voorlopig even klaar. Maar wel een lieve meid en pzc is meer dan voldoende.tip bezoek Rosaura op kamer no 11 bij rechter ingang ook eens als ze er is
Vond het vorige week ook echt heel rustig. Ben maandagavond zelfs onverrichter zaken weer naar huis vertrokken. Toch een rit van bijna een uur, dus dat zegt ook wel wat. Hopelijk na de vakantie periode wat meer bezetting. Ben van plan donderdag weer te gaan, hopelijk de moeite waard.Was vandaag rustig in Escape, paar dames gespot waaronder Maria. (kamer boven in verlengde linker trap).
Je hebt ook groot gelijk als je ook eens meerdere andere keuze,s maakt daarvoor ga je naar prostitutie. Er zijn echt wel meer dames die pijpen zonder condoom en tongzoenen dat doet Rosaura goed maar er zijn ook andere dames die dat kunnen en doenBen ik inmiddels diverse keren geweest, maar de spanning is er wel een beetje af. Vond haar de laatste keren ook erg op de tijd letten. Voor mij voorlopig even klaar. Maar wel een lieve meid en pzc is meer dan voldoende.
Niet wie maar wel genoegIemand een idee welke dames er vandaag aanwezig zijn?
Mooi zo, vanavond eens kijken danNiet wie maar wel genoeg