Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNee, CR is een club. Je neemt plaats in een kamer en de aanwezige dames (vaak ca 3) worden aan je voorgesteld. Je geeft daarna je keuze door aan de Theke (gastvrouw) en bespreekt met de betreffende dame op de kamer de rest. Zie ook op dit forum onder (privé)clubs Duitsland o.i.d.Is dat net zoiets als de Escape in Doetinchem dan?
Inderdaad. De laatste tijd valt het aanbod een beetje tegen bij Casa Rossa maar in het verleden hadden ze leuke dames, ik hoop dat het binnenkort weer een beetje bijtrekt.Nee, CR is een club. Je neemt plaats in een kamer en de aanwezige dames (vaak ca 3) worden aan je voorgesteld. Je geeft daarna je keuze door aan de Theke (gastvrouw) en bespreekt met de betreffende dame op de kamer de rest. Zie ook op dit forum onder (privé)clubs Duitsland o.i.d.
Ja, borstverkleining. Wel jammer, ze waren wel errug lekker zoManuela is vanaf eind april t/m juli niet aanwezig vanwege een operatie.
Sowieso Nathalie k9Hoe veel dames zijn er op heden werkzaam in escape ? En welke dames ?
Weet je ook wanneer ze er is en welke kamer?Ruby is back.
Een handjevol, beste kun je even aan de dame in kwestie vragen.Welke dames doen aan pijpen zonder bij Escape?
de poolse dame kamer 4
Ik kom al enkele jaren bij deze Poolse dame maar ze werkt vanaf begin januari alleen vanaf 60 euro .de poolse dame kamer 4
Alleen vanaf 60 eurode poolse dame kamer 4
Zijn er ook dames die voor het instaptarief van €50 zich laten beffen?
Zoja welke zijn dat dan.
Ik zoek wel dames die vandaag aanwezig zijn
Hoe is de temperatuur in de Escape deze dagen? Is het weer een bakoven, zoals vorige warme zomers?
lekker smerig in anders mans zweet te zitten waaier mogen dames niet zelf meenemen die mogen ze daar huren 15 jaar geleden was het 10 euro per dag zal misschien nu wel 15 of 20 euro per dag zijn als je er eentje koopt is deze zo terugverdientHet is lekker zweten op de kamertjes
Je moet je gewoon niet zo opwinden dan valt het wel meeHoe is de temperatuur in de Escape deze dagen? Is het weer een bakoven, zoals vorige warme zomers?I