Voormalig lid 20157
Wandelaar
- 89
- 30/12/22
- 56
Van het weekend effen een wandelingetje maken..
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJa. Voor €50 zal je moeten afdingen, de meeste dames zullen daar niet in meer in mee gaan.Klopt het dat de dames nu allemaal €60 als standaard prijs hanteren?
Dat Doetinchem was al niks, en dan ook nog prijs verhogen. Kom er nooit meer.Mededeling:Vandaag uit toch wel betrouwbare bron vernomen dat vanaf deze week het starttarief van €50,00 naar €60,00 is gestegen.
waar is deze club in duitsland?Dat Doetinchem was al niks, en dan ook nog prijs verhogen. Kom er nooit meer.
Ga momenteel naar een priveclub in duitsland, 4-sterrenhotel kamers, playmate dames en kost 80 euro voor 30min
PM gestuurdwaar is deze club in duitsland?
waar is deze club in duitsla
Dat Doetinchem was al niks, en dan ook nog prijs verhogen. Kom er nooit meer.
Ga momenteel naar een priveclub in duitsland, 4-sterrenhotel kamers, playmate dames en kost 80 euro voor 30min
Kan je mij ook een om sturen ?Dat Doetinchem was al niks, en dan ook nog prijs verhogen. Kom er nooit meer.
Nee, helaas.Natalie nog niet gezien??
Het instaptarief is dus 60euro geworden? Ok voor een goede service vind ik het niet zo'n punt. Ruby, Klaudia, Bianca of Maria bijv. vind ik dat wel waard. Maar er zitten er ook wel een paar die ik de 5 tientjes al niet waard vond. Ben er al een tijdje niet geweest maar voor een van de 4 bovengenoemde wil ik wel weer een keer
ze komt gegarandeerd maar je zal nog even geduld moeten hebbenHoi mede wandelaars, zou iemand mij kunnen vertellen of Nikita nog wel eens in Escape werk, en welke tijden ze er dan is, ze stond ooit volgens mij op kamer 2. Was een iets licht getinte slanke dame met blond lang stijl haar.
Zij is al een hele tijd niet meer gezien en ik betwijfel of ze nog terug komt.Heeft iemand Chanel al gesignaleerd??
Hmmm jammer dacht misschien had een van onze mede wandelaars enig info over waar ze nu werkt .Zij is al een hele tijd niet meer gezien en ik betwijfel of ze nog terug komt.
Dat moet Bianca zijn. Zijn recensies van.Mede wandelaars
Vraag heeft iemand ervaring met de dame op
Kamer 15
Ik dacht klein iets voller dame met grote borsten
Chanel heeft volgens mij een kind gekregen en is daarna gestopt met dit werk. Nog niet definitief, maar die kans is wel aanwezig.Hmmm jammer dacht misschien had een van onze mede wandelaars enig info over waar ze nu werkt .
Ik zal maar blijven hopen dan hoop doet leven
Ik kom vaak bij haar.. en eigenlijk vooral om die heerlijke kont te rimmen.. ze doet altijd haar best om me lekker klaar te laten komen. Soms die lekkere kont boven op m'n gezicht..ze weet dat ik daar bloedheet van word.Mede wandelaars
Vraag heeft iemand ervaring met de dame op
Kamer 15
Ik dacht klein iets voller dame met grote borsten
Nou maar hopen dat ze terug komt tenminste dat hoop ik dan had vele leuke momenten met haar helaas nooit haar nummer genomen.Chanel heeft volgens mij een kind gekregen en is daarna gestopt met dit werk. Nog niet definitief, maar die kans is wel aanwezig.