Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHier kan ik weinig mee. Kun je niet gewoon even kamernr doorgeven ipv een puzzel? Ik ken geen Ashleydie in de kamer tegenover Ashley zat
Linker ingang, gelijk rechtsom, tweede kamer rechts. Heb de naam niet goed onthouden maar prima service!Hier kan ik weinig mee. Kun je niet gewoon even kamernr doorgeven ipv een puzzel? Ik ken geen Ashley
Brabantse, naam even kwijt maar ze levert prima werk!Zojuist in Escape geweest, vandaag weinig nieuws onder de zon, behalve een slanke nederlands sprekende dame met donker haar en siliconenborsten die in de kamer tegenover Ashley zat. Iemand meer info over haar? Ze zag er goed uit.
12Hier kan ik weinig mee. Kun je niet gewoon even kamernr doorgeven ipv een puzzel? Ik ken geen Ashley
Ok, dus dan zijn er nu 2 Gina's in Escape?Dat is Gina. Paar jaar weggeweest, voorheen blond. Kletstante, maar prima verder..
Het is minimaal 10 jaar geleden dat zij in de Escape was. Ik verwacht niet dat je haar ooit nog ergens tegenkomt in het wereldje.Ik weet nog vroeger in het spijkerkwartier dat Jade daar werkte een geil toppertje na de sluiting ging ze naar escape lang niet meer gezien weet iemand of ze nog werkzaam is in escape ? Of ergens anders ?
dat is heel zuur dat Jade weg is uit escape op deze manier gaat het er hard achteruit daar ze gaf goede service tongzoenen pijpen zonder condoom en je mocht haar beffen alles wat voorheen in het spijkerkwartier liep ging naar Doetinchem naar Jade bijv Henk Peters de hobby fotograaf hij was vaste klant van Jade zei was er behoorlijk van onderste boven na zijn verdwijningHet is minimaal 10 jaar geleden dat zij in de Escape was. Ik verwacht niet dat je haar ooit nog ergens tegenkomt in het wereldje.
Ik heb het boek gelezen over de verdwijning van Henk Peters. In het boek komen de dames uit de Escape van weleer ook aan het woord, heel interessant. Maar nu zitten er ook nog wel een paar dames waar veel mogelijk is.dat is heel zuur dat Jade weg is uit escape op deze manier gaat het er hard achteruit daar ze gaf goede service tongzoenen pijpen zonder condoom en je mocht haar beffen alles wat voorheen in het spijkerkwartier liep ging naar Doetinchem naar Jade bijv Henk Peters de hobby fotograaf hij was vaste klant van Jade zei was er behoorlijk van onderste boven na zijn verdwijning
Rosaura is een hele goede dame met veel mogelijkheden met dat mooie geile sexy lichaam van haar maar natuurlijk toestand van Henk Peters is afschuwelijk niet te weten hoe en wat wordt gezegd een moord zonder lijkIk heb het boek gelezen over de verdwijning van Henk Peters. In het boek komen de dames uit de Escape van weleer ook aan het woord, heel interessant. Maar nu zitten er ook nog wel een paar dames waar veel mogelijk is.
Ik citeer mezelf maar even, maar de bezetting was belabberd wat mij betreft. Ik hoop op betere tijden bij Escape. Zo'n mooie locatie, zeker met de wintertijd in zicht maar zoveel lege kamers.Ik ga morgen einde van de ochtend. Ben benieuwd naar de bezetting.
Vooral dikke oude latina's, op enkele uitzonderingen naZitten er ook skinny petite dames daar??
Ruby. Maar die is nog op vakantie.Zitten er ook skinny petite dames daar??
Kamer 37. Roemeense Mirella of iets in die geest. Pijpt super de rest is standaard. Neemt wel de tijd voor je.Zitten er ook skinny petite dames daar??
Weet je wanneer zij werkt?Kamer 37. Roemeense Mirella of iets in die geest. Pijpt super de rest is standaard. Neemt wel de tijd voor je.
Ik zou deze dame voorbij lopen, belooft veel maar komt binnen nog niet de helft van terecht.Weet je wanneer zij werkt?
Thanks. Dan was mijn onderbuikgevoel wederom goed. Toen ik met haar kletste en ze in gesprek mijn wensenpakket niet snapte kreeg ik al twijfels. Dan denk je eerst dat haar engels belabberd is, maar meestal is dit een teken dat ze snel en makkelijk geld willen en je niet teveel moet eisenIk zou deze dame voorbij lopen, belooft veel maar komt binnen nog niet de helft van terecht.
Een meisje zal ik dat niet meer noemen, maar een vrouw.Wie is dit meisje in kamer 14, lange benen, bleek haar, leeftijd rond de 30-40? wie het is, het is een bezoek waard?