Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenKlopt kamer 5 wel daar zit normaal Ruby altijdKlaudia is aanwezig. Zit beneden op kamer 5
Zit ze inderdaad in kamer 5Ja dat klopt, ben er net geweest het was weer gezellig met Klaudia.
Is ze al toevallig gespot ??Hey heren,
Weet iemand of Chanel er nog zit en iemand recent nog een bezoek gebracht ?
Dank vast
Ik heb begrepen dat Chanel voorlopig is gestopt. Waarschijnlijk kwam ze nog wel weer terug, maar het is onbekend wanneer dit is.Is ze al toevallig gespot ??
Ja zekers jammer wat een reet had ze heb vaak mogen genieten ervanJammer van Chanel, die had wel iets bijzonders met die enorme reet van haar.
Ik kijk uit naar de winter, buiten wat kouder en dan door de deur van escape, lekker warm binnen en een goede bezetting.
Dikreten genoeg toch in Escape?Ja zekers jammer wat een reet had ze heb vaak mogen genieten ervan
Jammer van Chanel, die had wel iets bijzonders met die enorme reet van haar.
Ik kijk uit naar de winter, buiten wat kouder en dan door de deur van escape, lekker warm binnen en een goede
Ja deze was dik maar wel in proporties en ze was 1 van de weinige latinas waar je gewoon Nederlands mee kon spreken en was voor de rest een rete geil meid die best in was voor wat geile dingenDikreten genoeg toch in Escape?
Behalve Ruby en Gina eigenlijk alleen dikretenDikreten genoeg toch in Escape?
Krijg je geen spijt van,als ik de goede voor mij heb.Hallo heren is er iemand die ervaring heeft met de die mooie blonde dame in K2. Blond ,getint , slanke zuid amerikaanse dame Volgens zeggen is zij er op Ma en Vrijdag
Krijg je geen spijt van,als ik de goede voor mij heb.Vraag haar naam eens, was ik benieuwd naar.
Ja volgens mij welIs Nikita niet ex Coco Plaza?
Gewoon naar haar toe gaan vragen wat ze doet en voor welke prijs.Wat zijn de mogelijkheden bij haar ? Van horen zeggen dat je daar meer kan
Ik ga het proberenGewoon naar haar toe gaan vragen wat ze doet en voor welke prijs.
En dan horen wij het ook graagIk ga het proberen