dan is dit weer de eerste keer na al die jaren.Aids heb ik in nederland al vele jaren niet meer gehoord
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerendan is dit weer de eerste keer na al die jaren.Aids heb ik in nederland al vele jaren niet meer gehoord
Waarom denk je dat ze niet kunnen werken als ze ziek zijn? Sommige mensen kunnen niet anders en blijven wel werken, zelfs als ze besmettelijk zijn op dat moment.Toch is het risico op een SOA groter in een niet betaald contact met een vrouw. Verstandige zakelijke DVP's kunnen zich niet veroorloven ziek te worden, anders verdienen ze niets.
Nog altijd niet nuchter geraakt, mr Green?Het
Vraag hier ook geen medelijde a zebbi
Hij had het over verstandige, zakelijke dvp's. Maar niet elke dvp is verstandig natuurlijk.Waarom denk je dat ze niet kunnen werken als ze ziek zijn? Sommige mensen kunnen niet anders en blijven wel werken, zelfs als ze besmettelijk zijn op dat moment.
Hij wil wel zeker weten dat we hem goed verstaan want hij heeft alles met hoofdletters geschrevenjezus wat een lulverhaal zeg. Iemand van 23 die al 8 jaar neukt met hoeren, en nu Aids zou hebben.
Typisch Trollen gedrag van een puber of iemand die echt gelooft dat er een supermacht is die ooit een boek geschreven heeft waarin alle waarheden van de wereld zijn samengevat.
Zijn maar weinig dames die jongetjes van 15, 16 of zelfs 17 binnen laten...
Neuk zelf al 30 jaar met Dames van Plezier, en heb nog nooit iets opgelopen zelfs geen jeuk aan mijn plasbuis
Daar zit het verschil in. Voor lelijke vrouwen is snel een vent wel te vinden die hen er in wilt steken. Voor lelijke mannen is er niet zo snel een vrouw te vinden.... tenzij ze rijk zijnEr zijn toch ook lelijke wijven?
Nou veel plezier dan maarEven weer wat olie op het vuur gooien. Zojuist een afspraak gemaakt met mijn favoriete dame, ga haar straks weer heerlijk bare volspuiten
Toch is een waarschuwing wel degelijk op z'n plaats.
HIV ga je ook niet blij van worden..
je hele verdere leven iedere dag aan de pillen. Lees trouwens dat die pillen €1000 per maand kosten..
Gelijk je hele wandel budget naar de klote ook
Misschien gratis voor koningwillempie, maar gewone mensen moeten gewoon betalen. Je betaald je verzekering elke maand en je hebt nog je eigen risico.Behandeling voor HIV in Nederland is gratis maargoed
Als je verzekering het betaalt minus je overeengekomen eigen risico is het toch niet gratis ?Behandeling voor HIV in Nederland is gratis maargoed
Wat als dat dekseltje niet te vinden is?Op elk potje past een dekseltje he.
Dan blijf je alleen. Maar het is ook maar net waar je voor tekent. Genoeg mensen die genoegen nemen met een dekseltje dat een beetje past. Of een dekseltje dat past, maar misschien niet glimt.Wat als dat dekseltje niet te vinden is?
Dit heb ik dus al eens meegemaakt.. had per ongeluk een dekseltje weggegooid van e.o.a. potje en vervolgens het hele huis doorgespit voor een passend 'nieuw' dekseltje. Vele dekseltjes gevonden maar niks passends en het uiteindelijk maar opgegeven. In theorie lijkt het allemaal makkelijk maar in de praktijk is het toch vaak anders.