Neutrale vraag, dan word je toch gefriendzoned? Je moet toch flirten en risico nemen?
Er is niet echt een pasklare gebruiksaanwijzing die op elke vrouw van toepassing is , de een houd van een directe aanpak de ander van een afwachtende , waar niemand echter in trapt is als je je geforceerd anders voor gaat doen dan je werkelijk bent
Ze ruiken je angstzweet dan bij wijze van spreken al op een kilometer afstand , wees vooral gewoon jezelf en toon belangstelling in haar in plaats van dat je over jezelf gaat lullen
Je werk , je auto ,je modelspoorweg verzameling kan haar in 90 % van de gevallen geen zak schelen en dat breng je pas ter sprake als er naar gevraagd wordt en dan houd je het beknopt , probeer uit te vissen of er gezamenlijke interesses zijn waar over je op min of meer gelijke voet kan praten , Vakantiebestemmingen om maar wat op te noemen bijvoorbeeld , dus niet dat zij over haar jazzballet avondje praat en jij over de nieuwe lichtmetalen velgen onder je auto , dan ben je erg gauw uitgeluld namelijk
Praat over positieve dingen , liever over het nestje jonge hondjes van je buurman ( ik geef mijn bek ook maar een douw) dan over de oorlog in Oekraïne , en als je niet 100% zeker bent dat ze absoluut op dezelfde lijn zit als jij GEEN politiek
Zorg als het gesprek een beetje wil vlotten dat ze geen dorst krijgt , (een paar wijntjes doen wonderen ) maar vooral dat ze geen honger krijgt ook
Natuurlijk bied je niet gelijk een driegangen diner aan als je een kwartiertje een oppervlakkig praatje houd maar afhankelijk van waar je zit kan je na een paar uurtjes als je voelt dat je beet hebt best tussen neus en lippen laten vallen dat je wel wat te eten zou lusten en voorstellen een bittergarnituurtje te bestellen , accepteert ze dat van je dan heb je een belangrijke psychologische grens overschreden
Het aanbieden van voedsel is namelijk al sinds politiek correcte jager/verzamelaars het aan de haren meeslepen naar je grot niet meer vonden kunnen een uiterst effectief onderdeel van het paringsritueel
Het is geen formule waarbij succes verzekerd is maar de paar keer dat ik succes had was het ongeveer zo'n soort scenario
Verder nog , als je zgn gefriendzoned wordt is dat een teken dat ze je misschien niet als bedpartner ziet maar je wel kan aanbevelen als een aardige betrouwbare lieve kerel bij een vriendin in ieder geval