Jammer, want Rose is het beste meisje dat jullie hebben. Ik kan er niks negatief over zeggen. Sinds Roemeense Claudia weg is was het vaak zeer teleurstellend. Ik kom enkel nog voor Rose.
Sorry, maar er zijn 22 dames bij ons en niet iedereen is alle dagen aanwezig. De meeste dames hebben een vaste job. Bedoel dus dat je geen coclusie kunt trekken van de aanwezige van 1 dag. Normaal zouden er bij ons tussen de 6 à 10 dames moeten aanwezig zijn. Elke dag is anders ivm de juiste dame te vinden die aan je verwachting voldoet. Iedereen is anders, hé.
Ter info Claudia zal niet snel weer aan het werk zijn.
Rose is heel veel afwezig door problemen.
Ik vind persoonlijk dat er veel betere dames bij ons zijn die Rose zeker overtreffen qua haar service.
Rose is er zeker nog, maar heeft veel problemen
en is daardoor, zeer veel afwezig en komt de uren niet na. die ze zelf doorgeeft.
Wij plaatsen enkel nog reclame als ze er effectief is. We hebben ons al meerdere keren belachelijk gemaakt door reservaties voor haar aan te nemen.
Dus kijk je best op Redlights of je mag ons steeds bellen.
Milou is er voorlopig alleen op donderdag dacht ik.
Ja, op het moment 3 donderdagen per maand, maar ze gaat proberen meerdere dagen te komen. Afhankelijk van haar vaste job.
Staan de aanwezigheden nogop red lights? Ik lijk Hennie te vinden. Zou vooral graag de uren en dagen van milou zien
Ja, op het moment 3 donderdagen per maand, maar ze gaat proberen meerdere dagen te komen. Afhankelijk van haar vaste job.
Yep, normaal staan de aanwezigen op Gold, maar de voorbije weken zal ik dan telkens op de verkeerde dagen gekeken hebben
. Voordien was ze bijna dagelijks aanwezig maar ze zal momenteel wat selectiever zijn qua dagen.
Britt heeft op haar vast werk wel heel wisselvallige uren en vervangt ook haar collega's lastminute als ze ziek zijn. Vooral nu in de vakantie periodes is ze wat minder bij ons. Ze bevestigd ons altijd in de vroege ochtend als ze komt of niet. Dus kan je kijken op Redlights en je mag ons steeds bellen.