Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWelke foto's zijn dan van haar ?Ik las dat de gastvrouw nymfomane is (en ze ziet er ook nog wel lekker uit op de site), is bij haar intiem mogelijk, en zo ja bij welke formule?
Intiem is 190 voor
Ja ze werkt in Diest. Ik heb haar privé nummerHmmmm, ik belde vorige week naar Divina en de dame aan de andere kant van de lijn zei dat Esmee volledig is gestopt. Maar haar profiel staat wel nog op RL (ontvangst in Diest, dateert wel van 25 juli); Dus nu weet ik het ook niet meer
Met intiem happy end????Alayah bij Divina.
Zij is de uitbaatster maar geeft ook massages.
Tantra bij haar is super!
Kostprijs... dacht 170 à 190€ voor 1u.
Gewoon op de website.Hey guys, waar vind ik een foto van Petra? Ben wel getriggerd…
Geen Petra te vinden op de website ....Gewoon op de website.
Ze werkt onder de naam Alayah. Helemaal onderaan op de pagina met dames.Geen Petra te vinden op de website ....
Hey Joni,
Zitten er tussen de dames die niet op de site staan ook Esmee/Rose types? 25-30, sportief,…..
Ik wil al een tijdje langstkomen
Alvast bedankt!
Thx man, zoek ik even opIk heb op redlights gezien dat er sinds enkele dagen een paar nieuwe dames begonnen zijn.
Geen Petra te vinden op de website ....
Hoi,Hey Joni,
Zitten er tussen de dames die niet op de site staan ook Esmee/Rose types? 25-30, sportief,…..
Ik wil al een tijdje langstkomen
Alvast bedankt!
Thx Joni,Hoi,
Zeer zeker! We zijn nu een team van 13.
4 nieuwe dames. Ze zijn er niet altijd allemaal gelijk. Je kan best de dag zelf op Redlights kijken en zoeken op Paal. Deze zijn dan zeker aanwezig. Enkelen willen niet op redlights of onze website staan.
Groetjes
Natuurlijk mag dat!Thx Joni,
Ik kan ook even bellen mocht ik meer info willen en dan vooral over de dames die er niet opstaan .
Mvg
Voor de zekerheid best reserveren.Voor die nieuwe crown massage, is het aangewezen om op voorhand te bellen? Of kan ik gewoon vrijblijvend eens binnenspringen?
Doe ikAls je geweest bent, schrijf dan even een review aub
Klopt en dat zou jammer zijn.Binnenspringen kan altijd maar je riskeert dan dat iemand anders op dat moment bezig is of een afspraak heeft. Ze hebben natuurlijk maar één tafel.