Best dat je een afspraak maakt, zo ben je zeker dat de tafel vrij is en een dame is die dit doet.Voor die nieuwe crown massage, is het aangewezen om op voorhand te bellen? Of kan ik gewoon vrijblijvend eens binnenspringen?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBest dat je een afspraak maakt, zo ben je zeker dat de tafel vrij is en een dame is die dit doet.Voor die nieuwe crown massage, is het aangewezen om op voorhand te bellen? Of kan ik gewoon vrijblijvend eens binnenspringen?
Bij deze is het gebeurd onder het massagesalon topic!!Als je geweest bent, schrijf dan even een review aub
Na een vorige top ervaring met Claudia (kende haar al van bij dreamgirls) vandaag een afspraak gemaakt (met roos), bij aankomst kreeg ik te horen dat er het uur voor mij dubbel beboekt was en dat ze die klant overlappend naar mijn tijd gezet had, ik kon niet later daar ik andere afspraak had dus vertrokken zonder massage, toch wel spijtig dat dit niet beter geregeld wordt.Best dat je een afspraak maakt, zo ben je zeker dat de tafel vrij is en een dame is die dit doet.
Milou is spijtig voor ons volledig gestopt in deze branche, maar voor haar wensen wij haar nog veel succes jaren toe in haar nieuwe uitdaging.
Ik stel dan Claudia voor is idem figuur, zot, sociaal, …. , maar heeft enig verschil ze heeft een donkere krullenbol .
12 nederlandstalige en
1 Engelstalige dames:
Eva
Rose
Laura (nieuw)
Sara
Lotte
Nova
Britt
Amber (nieuw)
Emma (nieuw)
Claudia (nieuw)
Sofie
Alayha
Vanaf januari:
Cindy (nieuw)
Lies (nieuw)
1 bi-man:
Joni
1 koppel:
Alayha en Joni
Het is mij vorige week ofzo opgevallen dat ze ook niet meer op de website staat, dus ik vermoed dat ze weg is.Werkt Claudia er nog? Heb al enkele dagen geen advertentie meer gezien van haar.
Nee, helaas van de aardbol verdwenen. Ze kwam begin januari na haar verlof terug werken.Werkt Claudia er nog? Heb al enkele dagen geen advertentie meer gezien van haar.
Ja, maar daar werkt ze ook niet. Er staan dames op de website die er niet meer werken, zoals op meerdere.Ze lijkt terug te staan op de website van private dreamgirls te Hasselt
Ja, maar daar werkt ze ook niet. Er staan dames op de website die er niet meer werken, zoals op meerdere.Claudia werkt er inderdaad niet meer, ze zei me bij mijn bezoek dat ze het ging bekijken na een maand of ze zou blijven of miss terug naar Dreamgirls in Hasselt, blijkt nu zo te zijn.
Heb ondertussen wel een Crownmassage gehad met Rose en vond deze ook wel zeer goed.
Oei, dat is minder. Toch niks al te erg hoop ik? Veel beterschap alleszins.De foto's van Minou en Lucy komen morgen echt waar op de website.
Ik (Raf) heb een klein ongelukje gehad en mijn vrouwtje Petra (Alayha) heeft het nu extra druk daardoor.
Op dinsdag komt er nog een nieuwtje van elders werken bij ons, namelijk Liv. deze foto's volgen ook snel op de website.
Ik had voor Eva gekozen en het was echt wel een leuke ervaring. Petra was het zeker niet die mij binnenliet. Ze was dat moment niet aanwezig.@Rota
Ik ben in december geweest. De vrouw die mij toen ontving was volgens mij Petra, de eigenares. Ze staat op de website onder de naam Alayah, maar ik weet niet of ze nog actief meewerkt. Misschien dat ze wel op afspraak beschikbaar is?
Met wie had je een afspraak, en hoe was je ervaring?
Ik zou graag nog eens willen langsgaan maar ik heb een praktisch probleem. Omwille van mijn werk kan ik eigenlijk enkel op vrijdagnamiddag gaan en de dames die mij het meest aanspreken (Sofie/Nova) zijn dan blijkbaar niet aanwezig.
waarom was het slecht?Gisteren nog eens voor crownmassage naar Divina geweest. Daar gekozen voor Liv met pzc. Herhalingsgevaar 0.
Andere die ik daar al gehad heb waren veel beter.waarom was het slecht?
Andere die ik daar al gehad heb waren veel beter.