Toffeetoday
Meubelstuk
Oke ik zal voor het laatst even happen:Schijnbaar heb je je eigen definitie van discriminatie. Lees anders onderstaand artikel eens door.
Wat is discriminatie?
Discriminatie is mensen anders behandelen, achterstellen of uitsluiten op basis van persoonskenmerken. Deze kenmerken worden discriminatiegronden genoemd.shorturl.at
Waaruit blijkt dat ik niet wil accepteren dat ik niet voldoe aan de eisen? Op geen enkele manier zou ik de dame willen dwingen om mij te ontvangen. Ik heb alleen oprechte vragen gesteld over haar redenen. Schijnbaar irriteer ik jou daarmee, maar je mag je afvragen waarom dat precies is.
Het lijkt misschien erop dat ik generaliseer door Marokkaanse dames te noemen, maar hoe weet je dat? Heb je daar onderzoek naar gedaan of is het je onderbuik dat spreekt omdat mijn vraag jou zo irriteert?
Mijn afkomst heb ik slechts genoemd nadat ik in dit topic erom ben gevraagd. Maar ook dat is blijkbaar grond voor jouw irritatie.
Voor de rest heb ik geen zin in een zinloze discussie met jou. Ik zal dus verder niet langer op jou reageren. Ik heb liever zinvolle discussie in plaats van persoonlijke aanvallen, zoals schijnbaar jouw voorkeur is.
Ik weet dondersgoed wat de definitie is van discriminatie, die heb ik ook toegepast in mijn antwoorden, alleen blijkbaar op een manier die jou niet bevalt
Nogmaals het feit dat je niet wilt accepteren dat je niet voldoet aan de eisen blijkt uit je gehamer op waarom je op blok ging terwijl het heel duidelijk is waarom(je wilde immers niet de terechte vraag niet beantwoorden).
Een dame heeft alle recht om een klant te weigeren.
Dat je Surinamer bent is daarbij totaal irrelevant, immers dat wist de dame niet