Nogmaals, iedereen kan weigeren wie hij/ zij wilt. Maar dit afschrijven als 'dit is het beste voor jouw veiligheid' is fout.
Wat zou beter zijn? Jouw screening aanpassen en op jouw strepen staan eenmaal de klant bij jou is. Ken je grenzen en respecteer dit.
Zowel in NL als BE gebeurd dit hoor. Dit zijn keuzes die werkende dames van plezier zelf maken. Daar zit geen ''vriendje'' << pooier<< operator<< of wie dan ook tussen die dit influistert. Nou precies ook dat, een simpel cultuur dingetje (niet alleen de cultuur zelf) kan voor dames een reden zijn. Zo hebben dames wel meer dingen op hun lijstje waar ze op afknappen zoals: Afdingen, dronkenschap, drugs, dominantie, gierigheid, onverzorgd, stinken, kapotte kleding etc. etc.
Ook hier worden mannen om geweigerd of hoeven de volgende keer niet meer terug te komen voor een date. Dat is los van het cultuur gebeuren of daarmee uitsluiten. Wat voor zo man heel gewoon is, dat is het niet voor de dame.
Net zoals jouw anaal, ook andere mannen kunnen heel groot geschapen zijn. Ik heb ook al blanke Belgische mannen hiervoor geweigerd omdat ze te groot waren.
Dit zei ik dan eerlijk 'sorry dit gaat niet lukken maar ik kan wel X Y Z doen.
(+ zat donkere mannen die klein geschapen zijn, dus voor hetzelfde geld heb je hier toffe mannen gemist)
Bij veel vrouwen is het beeld van donker = groot. En dat beeld wordt nog extra versterkt doordat er in veel advertenties van vrouwen/stellen om groot wordt gevraagd. En de advertenties van donkere mannen liegen er ook niet om op Sexjobs is 9/10 keer ook groot. De dame die ik beschreef is zelf DVP en doet af en toe een GB. Vaginaal geeft ze aan geen probleem, een stok van 23cm, paar keer stoten zegt ze en ze komt al klaar. Maar anaal is het een ramp. Ben het wel eens dat ze dan anaal niet moet benoemen in haar advertentie.. laat het dan helemaal weg. Maar goed impulsiviteit, moet ik een rode jurk aan.. nee toch de blauwe, om vervolgens toch een witte aan te hebben.
Ook ik heb mijn groepen die ik weiger, maar ik ga never nooit beweren dat dit voor mijn veiligheid is.
Het is eerder uit seksuele voorkeur: mannen tussen 25-50jaar of wat mij mentaal niet lukt: mensen met een beperking.
Niets hier gaat uit racisme. Want dat is gewoon fout. En ook al ben je het? Kom ervoor uit. Maar sommigen beschermen zich achter 'veiligheid'.
Vrouwen bouwen met alles veiligheid in.. zijn ze alleen dan is een sportwagen oké, hebben ze kinderen dan meten ze zich heel gauw een Volvo aan.
Stel je hebt twee mannen van precies dezelfde leeftijd van 30 jaar. De een heeft de looks van Brad Pit en is freelancer. De ander is klein en kaal.. maar wel eigen bedrijf en goede bankrekening. De laatste zal gekozen worden als relatiemateriaal en eventueel een gezin mee op te bouwen. Reden? veiligheid en zekerheid. Vrouwen zie je als ze s'avonds over straat gaan vaak met smartphone/oortjes in, en bellen ze met vriendinnen/bekenden = veiligheid.
Als in de avond de deurbel gaat thuis, precies.. wie doet open? de man = veiligheid.
Kortom veel is een vrouw gelegen aan veiligheid. Maar je kan een vrouw ook het oerinstinct bij haar zelf oproepen dat ze in actie komt. Niet zolang geleden waren er bezopen types (20-25 jaar) die in Amsterdam bij het Singelgebied liepen te scanderen in de avond: ''Hey meid benen wijdt, kut gespreid, lul erin, en dicht dat ding.'' en dat deden luidruchtig met nog gebaren erbij. Een van die raamdames was het zat en kwam naar buiten met een TASER. En gaf zo jongen 50.000 volt. Die lag gelijk verstijfd.. moest ook ambulance bij komen.
Discriminatie gebeurd ook hier in Amsterdam, kan zo 100 voorbeelden noemen. Maar ook onnodige grappen die er worden uitgehaald, vooral bij toeristen.
Je hebt bij ons in de stad taxichauffeurs van TCA en die krijgen weleens toerist(en) voor korte ritjes. Of ze rijden drie keer langsmet zo toerist bestemming, of ze sturen je alsnog met de tram. Meest flauwe is in het centrum heb je altijd politie. Als zo taxichauffeur dat ziet komt de branie, je hebt altijd wel een koppel politie, waarvan 1 vrouw of allebei. Meestal wil zo toerist naar Anne Frank huis. En dan zegt de taxichauffeur ''Je kan dat ook aan hen vragen'' en wijst naar die vrouwelijke politie meid(en) Taxichauffeur zegt dan ik schrijf adres voor je op en dat moet je aan hen oplezen en dan brengen ze je daar naartoe.
Hij schrijft op een blaadje: ''Jij lekker neuken'' Die toerist leest het NL als volgt: ''Jij lekke nuuken''' nou goed die toerist loopt naar die politie meid(en) en leest dat op. Die meid(en) zijn met stomheid geslagen en denken die vent is gek. En vragen hem weg te gaan. Probleem is die toerist denkt ik word niet begrepen, en herhaald wat er op dat briefje staat. Die meid(en) denken alsof hij met ze wil neuken. Einde verhaal krijgt die dus een lift in een politieauto.. niet naar Anne Frank huis maar naar bureau Burgwallen, wegens belediging van ambtenaar in functie.