Dus als je door een blonde gozer in elkaar geslagen zou zijn, zou je nu een teringhekel hebben aan alle blonde mannen? Lekker kortzichtig weer. Je kan een klootzak toch gewoon een klootzak vinden zonder de oorzaak te plaatsen bij de kleur die iemand heeft?
Dat is ook altijd het kortzichtige bij de dames die een 'slechte ervaring' als reden gebruiken. Alsof ze ook opeens alle blanke mannen zouden weigeren als er een paar zich misdragen. Maar goed, ik heb met genoeg van zulke meiden op bed gelegen die wel onder 4 ogen toegeven dat het vrij weinig te maken heeft met factoren buiten een afkeer. Gelukkig maar, want anders zou ik echt tevergeefs op zoek gaan naar logica die er niet is.
Nou laten we dan zeggen dat dit de druppel was.
Ze woonden er net drie maanden.
En hadden al meerdere mensen mishandeld.
Waaronder ook ouderen iedereen was er bang van.
Ze haalde van alles uit om ons te terroriseren ( vuil over de schutting gooien ruiten kapot gooien onze eigendommen vernielen. Enz enz)
Er hingen bij diversen mensen camera's dus het stond op beeld maar politie deed er niets aan.
Maar ik was het beu.
Nadat
En toen ik er dus een alleen was tegen ging bij mijn het lichtje uit en ging ik ff lekker los.
Maar het terroriseren hield
dus nog niet op.
Pas nadat er een paar dagen later nog kennissen van mijn daar langs zijn geweest en ze de groeten van mijn hebben gedaan.
Die kennissen zijn geen lieverdjes voor sommige mensen.
Maar toen stopte het terroriseren tegen ons wel direct want toen hadden ze dus zelf echt wel schrik.
Uiteindelijk heeft de buurt gezamenlijk het opgelost en zijn ze zelf de uit de wijk vertrokken.
Helaas hoor je dat wel vaker dat een groepje medelanders de wijk terroriseerde.
Ik heb nog nooit gehoord dat een groep Nederlanders dat doet.
Dus die groep medelanders verpest het voor alle goedwillende buitenlanders.
Het is dus echt niet zomaar ineens ontstaan maar gegroeid door meerdere medelanders door de jaren heen.
Alleen dit was de druppel.
Maar door mijn fijne collega's heb ik ook niet aan alle medelanders een hekel alleen aan degene die meteen roepen discriminatie.
En aan degene die geen respect heb een voor de medemens.
Maar dat geldt ook voor Nederlanders.