Een professionele dvp mag mannen weigeren wanneer ze een soa hebben of andere aandoeningen, of als ze dronken, smerig zijn of stinkenIk ben van mening dat iedereen zelf mag bepalen met wie hij/zij het bed deelt. Of het nou om klant gaat, of DVP maakt daarin niet uit.
Als ik sex met iemand zou moeten hebben, waar ik helemaal geen zin in zou hebben en waar ik me helemaal niet tot aangetrokken zou voelen, dan voelt dat fout. Ik zou me smerig voelen. Ik heb als klant gelukkig de mogelijkheid om nee te zeggen.
En dat doe ik ook. Niet op ras, ( ik date ook getinte vrouwen) maar wel om andere redenen omdat een aantal groepen me gewoon niet aanspreken.
Je kan gewoon niet van een DVP eisen dat ze zich laat neuken door een groep waardoor ze niet geneukt wil worden. Dat recht op weigeren heeft ze.
Probeer als niet gewenste klant toch maar eens dingen met haar te doen, dat is gewoon verkrachting. En dan denk ik dat zij sterker in haar schoenen staat bij een rechtszaak, dan een klant die een dame voor gerecht wil slepen om afwijzing op basis van ras.
Ik kan het dus ook niet zien als discriminatie. Het is een recht van weigering op basis van seksuele voorkeuren
Alle andere redenen zoals kleur of leeftijd kan niet.
Ze zijn geregistreerd en bieden een dienst aan, net zoals de bakker en de groenteman, en dat ze dat nu toevallig met hun lijf doen maakt geen reet uit, iemand zo maar weigeren is erg onprofessioneel