Recensie Diana, Turnhout 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Marnix201

Newbie
5
15/04/22
1
2
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/hot-sexy-friendly-lady-diana.html
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Stoute schoenen aangetrokken, en gegokt op Chinese Roulette.

Sometimes you win, sometimes you loose.

Deze keer geluk gehad. Dame leek heel hard op de dame op de foto's. De leeftijd is altijd een gok, maar ze leek me jonger dan 46.

Ik kwam voor orale verwennerij met klaarkomen int mondje. Ze ontvangt in een gekend huisje nabij een parking in het centrum.

Ze spreekt een mondje Engels, niet veel, maar ze kan zich uitdrukken.
Pijpen deed ze meer dan behoorlijk, ze vergat de balletjes niet. Soms gleed de tong uit naar men holletje, lekker.

Op verschillende manieren gepijpt. Als laatste rechtstaand en mocht ik doorstoten in haar mondje, en men lading lossen. Na de lozing snel naar de lavabo om mijn mini's uit te spugen.
Ze stelde nog een massage voor, maar ik kwam niet voor het gevoelloos gewrijf.

Geen intiem gedaan. Wel effe haar gelikt, maar leek hier niet hard van te genieten. Wanneer ik wou vingeren, deed ze mijn hand weg.

Als snelle hap tussendoor wel lekker.

Deze keer geluk gehad. Dame leek heel hard op de dame op de foto's. De leeftijd is altijd een gok, maar ze leek me jonger dan 46.

Ik kwam voor orale verwennerij met klaarkomen int mondje. Ze ontvangt in een gekend huisje nabij een parking in het centrum.

Pijpen deed ze meer dan behoorlijk, ze vergat de balletjes niet. Soms gleed de tong uit naar men holletje, lekker.

Op verschillende manieren gepijpt. Als laatste rechtstaand en mocht ik doorstoten in haar mondje, en men lading lossen. Na de lozing snel naar de lavabo om mijn mini's uit te spugen.

Geen intiem gedaan. Wel effe haar gelikt, maar leek hier niet hard van te genieten. Wanneer ik wou vingeren, deed ze mijn hand weg.

Ja, dat kan ik bevestigen. Ze is goed in Deepthroat blazen. Haar massage is ook geweldig.
Ik ken haar uit Duitsland. Ze hield niet van vingeren en kutjes likken. Maar altijd vriendelijk en charmant.

Haar leeftijd klopt. Je zou haar zonder make-up moeten zien.
Ze bezoekt regelmatig een cosmeticastudio, maakt gezichtsmaskers. Haar borsten zijn gepimpt sinds een jaar.
Niettemin. Goede service. Goede massage en pijpbeurt. Tongzoenen kan beter.
Ik ken haar uit Duitsland. Bezocht haar vaak, want in onze stad waren niet veel China Girls.
Inmiddels hebben we er hier meer, net als in heel Europa. Ik heb ook jongere meisjes ontmoet, die erg goed waren. Ze werkten allemaal illegaal, zonder de juiste papieren. Het contante geld wordt door koeriers naar andere landen gebracht en direct op Chinese bankrekeningen gestort. De meisjes werken voor de Chinese maffia-organisatie, die over heel Europa verspreid is. Ze zijn aangesloten op een speciaal Chinees sekswerkersnetwerk op internet, waar ze hun werk vinden.
"Diana was meer vriendin dan seksmonster.
Daarom hield ik van haar. Ik ben een oudere jongen.
Maar ze houdt niet van vingeren en kutjes likken. Ik weet niet waarom. Anderen doen dat wel en genieten ervan.
Soms denk ik aan haar. Maar de communicatie wordt op dit moment door haar gestopt.
Ik vond haar via Google zoeken in België.
Ik heb haar soms verteld dat deze baan niet goed voor haar is. Maar ze wil het doen. Snel geld verdienen.

Laatst bewerkt:
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/diana-1788/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Na het lezen van de reacties hier, toch nog eens mijn kans gewaagd bij de aziaatische dames.

Deze dame deed de deur open in het kleedje vanop de foto's; en leek me ook heel enthousiast.

Mee naar de kamer waar ze na betaling begon aan de pijpbeurt. Ik kwam fris gewassen van thuis; dus douchen was langs mijn kant niet nodig; aangezien ze ook geen aanstalten maakte om te douchen had ik al besloten om geen aanstalten te maken op orale verwennerij bij haar. Ze nam een vochtig doekje; waste mijn erogene zone en begon vervolgens te pijpen; dit was een zeeeer lekkere pijpbeurt. Na een heerlijk lange pijpbeurt begonnen met neuken; de dame begon on top; maar vroeg al redelijk snel om van positie te wisselen.
Wel lekker kunnen doorstoten.

Zeker herhalingsgevaar; maar dan wel maar voor een half uurtje ipv een uur.

Deze dame heeft al een topic:

Ze maakt deel uit van het rondreizend Chinese circuit.

Terug
Bovenaan Onderaan