Hier de 4 die momenteel in Gent zitten ... ingeval je Loto wil spelen 
Dit profiel heeft al eens in Gent gezeten, herken de fotos ... nu wel andere naam
Deze eveneens
www.redlights.be
Deze komt me niet bekend voor en heeft een recensie hier
www.redlights.be
www.girlsreview.nl
En deze heeft een recensie in de provincie Antwerpen (als het al dezelfde dame is natuurlijk)
www.redlights.be
www.girlsreview.nl
Dit profiel heeft al eens in Gent gezeten, herken de fotos ... nu wel andere naam
Deze eveneens

Young sweet girl
Sweet and passionate woman, but also dominant and daring Beautiful with fine curves, a beautiful face and sweet lips. With me you will make

Deze komt me niet bekend voor en heeft een recensie hier

Nice girl
Hello gentleman's, I consider my self an ideal girl with whom to share a wonderful and unforgettable experience. My physical

Wen, Melle
Mij nog eens gewaagd aan een Chinese, altijd een risico of het wel de persoon van de foto is. Ontvangt niet ver van de brouwerij in Melle, waar wel vaker Chinese dvp zitten. Het was effectief de vrouw van de foto, uiteraard ziet ze in het echt wel iets minder uit (de truken met filters op...

En deze heeft een recensie in de provincie Antwerpen (als het al dezelfde dame is natuurlijk)

Lief meisje Hier
Ik ben een zeer enthousiast, lief, sexy, begripvol en makkelijk in de omgang meisje. Ik sta open-minded tegenover alles en ben bereid om

Recensie - Xiuhua, Geel
Was opzoek om af te spreken en vond maar niks, daarom dat ik me waagde aan een Chinese, heb ik nog nooit gehad. Vroeg een verificatiefoto en ging naar haar toe. Ontvang in het centrum in een klein kamertje. Eens daar doet ze de poort open en kan je naar achter. In de donker van ver leek het wel...