Roadrunner2005
Newbie
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Penismassage
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Donkerblond
- Cupmaat
- E+
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 45 minuten
- Dag
- Maandag
- Link naar advertentie
- https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/geile-trekdateprostaatmassage-roermond-_8053231 https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/heerlijke-geile-trekpijpdate_6943556
- Totale kosten (in euro)
- €60
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Afgelopen week kwam ik via sexjobs bij Diana uit.
Na een paar x app contact gehad te hebben was het vandaag zo ver.
Ik kon vanmiddag nog bij haar langs voor een pijpdate.
Er deed een aangename verrassing de deur open. Een zeer knappe volle verschijning met een paar heerlijke zachte grote borsten.
Na een gezellig praatje (wat heel natuurlijk ging) de kleren uit en mijzelf overgegeven aan haar. Ze geeft duidelijk haar grenzen aan waar wel aan te raken.
Maar wat een genot om haar volle lippen aan het werk te zien. Zo geil hoe diep ze kan, bijna tot mn ballen (en ben echt niet klein geschapen) Een echte vakvrouw
Ik ga zeker nog vaker bij haar op de koffie
Een echte aanrader...
Ze krijgt 5 v/d 5 sterren van mij.
Na een paar x app contact gehad te hebben was het vandaag zo ver.
Ik kon vanmiddag nog bij haar langs voor een pijpdate.
Er deed een aangename verrassing de deur open. Een zeer knappe volle verschijning met een paar heerlijke zachte grote borsten.
Na een gezellig praatje (wat heel natuurlijk ging) de kleren uit en mijzelf overgegeven aan haar. Ze geeft duidelijk haar grenzen aan waar wel aan te raken.
Maar wat een genot om haar volle lippen aan het werk te zien. Zo geil hoe diep ze kan, bijna tot mn ballen (en ben echt niet klein geschapen) Een echte vakvrouw
Ik ga zeker nog vaker bij haar op de koffie
Een echte aanrader...
Ze krijgt 5 v/d 5 sterren van mij.