Na een lange radiostilte wil ik toch weer een stukje schrijven over mijn laatste ervaring met Diana
Toen ik contact met haar opnam legde ze uit dat ze door omstandigheden maar zeer beperkt ontvangt. Uiteindelijk een weekje vooruit een afspraak gemaakt, in de ochtend netjes bevestigd en later die dag was het eindelijk zo ver.
Wat goed is om te weten, ik kwam behoorlijk vaak bij Diana en mag me inmiddels wel een vaste klant noemen. Omdat het nu echt een lange tijd geleden was keek ik er nog meer naar uit.
Eenmaal aangekomen stond Diana op me te wachten in de deuropening. Meteen kreeg ik een heerlijke knuffel, waarbij ik haar heerlijke volle borsten lekker tegen mij aan geduwd kreeg. Eerst even rustig bij gepraat met een drankje. En uiteindelijk de vraag van haar wat ik wilde. Mijn antwoord was simpel, het maakt me niks uit, het gaat me puur om jou, verras me maar.
Zoals altijd financiën geregeld (ik betaal bij haar altijd het zelfde). En het spektakel ging beginnen.
Zoals altijd werd ik heerlijk opgewarmd, eerst voelen, en daarna ging haar warme zacht hand mijn onderbroek in, en werd er heerlijk aan mijn ballen gekriebeld. Zoals gewoonlijk had Diana me binnen enkele seconden al hard. Vervolgens vroeg ze me om te gaan staan. Op haar knietjes kwam ze voor me zitten en werden mijn ballen heerlijk verwend. Niet alleen door te likken, maar ze zuigt er ook gulzig aan. Vervolgens was mijn eikel aan de beurt, hier werd flink en gelikt en aan gezabbeld, ik merkte dat ik ging klaarkomen, dus rustig haar hoofd vast gepakt en voor de 1e maal haar mond vol mogen spuiten. Mijn kwakje werd deskundig in de gootsteen gespuugd en mevrouw kwam terug voor ronde 2. Dit keer minder teasen maar vooral veel zabbelen en uiteindelijk ook stevig zuigen. Wat heerlijk is dat Diana het zabbelen aan de eikel en het stevig zuigen tot en met deep throat geweldig afwisselt en al snel had Diana de 2e lading in haar keel hangen. Toen ook deze door de gootsteen was, vroeg ze of ik nog een 3e keer wilde proberen. En weer begon ze heerlijk te zuigen, als verrassing voelde ik haar hand steeds meer tussen mijn billen glijden, en voelde ik dat ze opzoek ging naar mijn anus. Uiteindelijk voelde ik haar vinger (met condoom om) mijn anus in glijden en werd het geheel afgemaakt met een geweldige prostaat massage, tot ik een 3e keer heftig klaarkwam, wederom in haar mond.
Lieve Diana, wat ben ik blij dat ik af en toe nog steeds bij je terecht kan. En voor de heren. Diana is simpelweg de beste deepthroat ervaring die je ooit zult hebben. Als je haar voorzichtig en rustig met je handen een beetje stuurt, pijpt ze letterlijk met haar volle lippen tot tegen je ballen. Wat Diana je kan laten voelen is echt niet normaal!