Recensie Diana, Haarlem, Rode Lantaarn 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Squirting
  6. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Toch nog even langs gegaan voordat ik naar mn auto liep en tot mijn verbazing dus net aanwezig.
Ze blijft goed in wat ze doet maar de chemie is er voor mij wel een beetje vanaf.
 
Sinds maanden weer eens bij haar geweest eind augustus , blijkbaar begint ze al om 10:00 uur in de ochtend. Maar ze is niet meer zo subtiel. Het is meer bijten dan pijpen en aftrekken is echter er af trekken. Ze heeft nog we een goddelijk lichaam en doet wel haar best. Als ik weer in Haarlem kom ga ik zeker weer langs want ze is ook heel lief.
 
Toch nog even langs gegaan voordat ik naar mn auto liep en tot mijn verbazing dus net aanwezig.
Ze blijft goed in wat ze doet maar de chemie is er voor mij wel een beetje vanaf.
Tjonge tjonge uitkleden, wassen voor, al die activiteiten uitvoeren wassen na, aankleden .... en dat in 20 min???? Lijkt mij ietwat overdreven.....
 
Tjonge tjonge uitkleden, wassen voor, al die activiteiten uitvoeren wassen na, aankleden .... en dat in 20 min???? Lijkt mij ietwat overdreven.....
Ik heb misschien wel vergist in de tijd en was het maar 15 minuten.
Gast, het is raamprostitutie, geen thuisontvangst.
Wassen is niet uitgebreid douchen maar ff klungelen bij de wasbak.
Ga er zelf heen, neem een stopwatch mee en plaats een recensie met de exacte tijd dat je binnen bent geweest.
 
Ze was, is en blijft een topper. Nooit haast, lekker een goede 10-15 minuten diep pijpen (ze blijft maar door gaan 😁) in verschillende posities en strandje 69 en dan nog even knallen tegen die heerlijke billen (ze kan het lekker hard en diep hebben) om het af te maken👌Ze geniet er ook van want haar poesje wordt zeiknat als je even bezig bent, ze gaat tussendoor ook wel staan om zichzelf te vingeren, je ziet het sap langs haar benen lopen 🤪 top wijf!
 
Terug
Bovenaan Onderaan