Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenLaatste bezoek van mij bij haar is alweer 3 maanden geleden. Als je haar ziet laat even weten, ik moet ook nodig weer eens bij haar langs...Ben van plan morgen even heen te gaan. Iemand haar de afgelopen periode nog gezien?
je vraagt steeds hetzelfde in het hele topic. ga zelf eens langs manWeinig berichten over haar. Is ze nog wel aanwezig, zo ja wanneer?
Vorige maand nog bij haar geweest, was op een woensdag begin van de middag. Naar mijn weten werkt ze nog steeds op maandag en woensdag en als het uit komt ook op donderdag.Weinig berichten over haar. Is ze nog wel aanwezig, zo ja wanneer?
Doe ff rustig gast, ik kom niet uit de buurt dus wil niet voor niks heen rijden.je vraagt steeds hetzelfde in het hele topic. ga zelf eens langs man
ok ok jammer kerel. next time better.Doe ff rustig gast, ik kom niet uit de buurt dus wil niet voor niks heen rijden.
En voor je gemoedsrust, ik ben er nu en ze is er (weer) niet.
maar toch veel extras voor zo n mooie prijs. dat krijg je bijna nergens meer.Toch nog even langs gegaan voordat ik naar mn auto liep en tot mijn verbazing dus net aanwezig.
Ze blijft goed in wat ze doet maar de chemie is er voor mij wel een beetje vanaf.
mischien dat hele pretpakket vragen voor een uurtje wellicht geniet je dan meerDit is volgens mij redelijk standaard bij haar. Wel alles redelijk gehaast.
Ze doet goed wat ze doet maar erg gespeeld.
Tjonge tjonge uitkleden, wassen voor, al die activiteiten uitvoeren wassen na, aankleden .... en dat in 20 min???? Lijkt mij ietwat overdreven.....Toch nog even langs gegaan voordat ik naar mn auto liep en tot mijn verbazing dus net aanwezig.
Ze blijft goed in wat ze doet maar de chemie is er voor mij wel een beetje vanaf.
Ik heb misschien wel vergist in de tijd en was het maar 15 minuten.Tjonge tjonge uitkleden, wassen voor, al die activiteiten uitvoeren wassen na, aankleden .... en dat in 20 min???? Lijkt mij ietwat overdreven.....