Recensie Diana, Emmanuela's Angels, Waasmunster 3,40 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

blaboem

Newbie
3
04/10/22
6
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/emmanuelas-angels.html#gallery-10
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Onlangs eens bij Emanuella's angels gekeken wie er was en Diana haar foto's sprongen er uit voor mij.
Ze ziet er in het echt uit zoals op de foto dus dat was al een meevaller. 
Mooie verschijning, niet te klein, stevig gebouwd.
Diana is een lieve vrouw, mooi gebouwd. Heeft ietwat kleine borsten in verhouding tot de rest en ze hangen een beetje maar het was nog steeds mooi.
Ik heb op B gegokt maar ik heb geen idee..
Stevige kont maar helemaal binnen de verwachting van de Latina look.

Na een wasje even wat gekeuveld maar niet te veel omdat mijn Spaans niet erg goed is en zij geen andere talen leek te spreken.
Ze was meer dan bereid om te zoenen en tongzoenen maar ze had duidelijk net een sigaret gerookt dus dat moet je er wel bijnemen als een deel van de ervaring. Ik ben zelf aan het stoppen met roken dus ik had er niet zo veel last van maar als je niet tegen sigaretten geur kunt is dit niets voor jou…

Het moment begon met wat kussen en strelen en ze bood aan om haar vagina te likken. Ik had zin in iets anders en ze vond dat helemaal niet erg.
Dan begon ze met het pijpen. De eerste 3 seconden was zonder condoom en toen deed ze er toch maar een over. Ze vroeg me nog of ik het erg vond dat er een condoom tevoorschijn kwam dus misschien kan je daar over onderhandelen? Ik onderhandel niet tijdens de daad dus het was ok.

Ze begon zacht en kordaat te pijpen met aandacht voor de zijkant en er waren zelfs enkele deepthroat pogingen bij. Na enkele minuten (geen idee van de tijd) kroop ze bovenop mij. Ze had ondertussen al op een stil moment wat glijmiddel ingebracht. 
Ze begon mij te berijden en luisterde heel goed naar wat ik aangaf qua tempo dus ik vond het wel erg leuk.
Daarna afgemaakt in missionaris en dat was ook heel erg leuk. Ze maakt was valse kreungeluiden en doet alsof ze super ogewonden is tijdens het neuken maar ik heb er mij niet aan gestoord. Ik heb zelf liever dat ze dat niet doen maar je kan niet alles hebben en het was niet echt overdreven.

Na de daad was er nog voldoende tijd om wat verder te spelen en ze heeft mij dan een intensieve massage gegeven. Niet alleen wat wrijven over de rug maar ook de benen en zelfs te voeten. Het was heel aangenaam en ik weet zeker dat als ik iets specifiek zou gevraagd hebben ze dat wel gedaan zou hebben. Ik heb ze maar laten doen en ze heeft zelfs mijn voeten gemasseerd..

Daarna was er nog steeds wat tijd over en ze stelde spontaan voor om een 2de ronde te doen en dan hebben we nog een vluggertje gedaan. :)

Al bij al een leuke, aantrekkelijke vrouw die lichtjes dominant is maar ook heel erg bereid om te doen wat jij wil.
Zeker aan te raden. Ik zou haar interactie beschrijven als 'Doet de GFE stijl service op een professionele manier'
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
http://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/emmanuelas-angels.html
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vandaag een afspraak gemaakt met deze Dominicaanse.
De foto's zijn wel bijgewerkt maar laat het je niet afschrikken want deze dame heeft een zeer knap gezichtje!
Voor we een klein wasje deden vroeg ze of ik Spaans sprak, no.
Haar Engels is bedroevend pover dus dat maakte de conversatie moeilijk maar daarvoor komen we nu ook niet.
Eens op de kamer stonden we naast bed elkaar te betasten, ze likte mijn tepels wat wel aangenaam was en ze voelde eens of mijn lid
op volle sterkte kwam.
Ik kon haar ook zoenen op mond en kaak maar tongzoenen werd niet gedaan.
Ik kon mij neerleggen op bed en ze kwam over mij hangen om haar tepels te likken.
Ze deed wat glijmiddel tussen haar dijen en nam het condoom uit de verpakking en deed het over mijn lid en pijpte zeker niet slecht maar na 30 seconden stopte ze al en was het al tijd voor het intieme werk.
Ik kon vlot haar lichaam betasten maar haar poes betasten was geen goed idee want die hing vol glijmiddel.
Ik deed tekens dat ik eerst op haar wilde beginnen en na een tijdje vroeg ik voor een positiewissel en met wat gebaren en kwam ze op mij in cowgirl en deed dat in verschillende snelheden en toen stopte ze en kwam in reverse cowgirl op mij.
Ze verwijderde het condoom en stelde een massage voor en vroeg of het goed was met olie, ze masseerde erg goed en ik stelde voor om bij haar hetzelfde te doen.
Ze stelde wat vragen over mijn privé en ze zei zelf ook dat ze vrijgezel was maar van de rest heb ik zo goed als niks begrepen, maar dat neem ik haar zeker niet kwalijk.
Ze is zeker niet slecht, ik heb al beter gehad in dit huis maar ook al veel minder.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Overig
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/emmanuelas-angels.html#gallery-10
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Dat treft, vandaag ook een bezoekje gebracht aan deze dame, foto's komen goed overeen met de werkelijkheid.
In het begin een beetje teasen, daarna een wasje, tepels likken.
Pijpen was met condoom, ben ik hier niet gewoon, intiem reverse cowgirl op een aangenaam ritme.
Dan een echt goede massage, tweede ronde voorafgegaan door een befbeurt.
Terug de douche in waarbij ze zich heel grondig waste. Pijpen zonder doet ze niet.
Helaas wederom de taal barriere, Maar gelukkig verstond ze wel Italiaans maar kon ze het niet spreken.
Kortom een leuke en grappige dame, intiem heel goed, pijpen veel minder.
Was het slecht, zeker niet maar het zal bij deze ene keer blijven.
Conclusie 3.5 ster.

PS, bij het wachten in de hall, kwam Myriam langs, ziet er in het echt beter uit dan op de foto, en bij het afscheid nemen kwam ze haar zelf nog eens showen, echt iemand met een hoekje af denk ik.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/emmanuelas-angels.html#gallery-10
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Omdat Diana er op de foto's best uitkwam heb ik voor haar gekozen.
En inderdaad, een heel mooie verschijning. Knap gezicht en mooie ronde latina-kont.
Na het wasje in de badkamer terug naar de kamer waar ze haar voor en achterkant goed liet zien en betasten.
Bij het beffen en vingeren was het glijmiddel al goed aanwezig.
Pijpen en neuken was ok maar ik had toch niet de juiste klik met deze dame.
Het kan deels aan mij liggen natuurlijk maar ik had geen GFE bij haar.
Ik vind haar iets te koel of streng qua uitstraling.
Enfin, kan beter, kan slechter, maar eenmalig voor mij.
 
Omdat Diana er op de foto's best uitkwam heb ik voor haar gekozen.
En inderdaad, een heel mooie verschijning. Knap gezicht en mooie ronde latina-kont.
Na het wasje in de badkamer terug naar de kamer waar ze haar voor en achterkant goed liet zien en betasten.
Bij het beffen en vingeren was het glijmiddel al goed aanwezig.
Pijpen en neuken was ok maar ik had toch niet de juiste klik met deze dame.
Het kan deels aan mij liggen natuurlijk maar ik had geen GFE bij haar.
Ik vind haar iets te koel of streng qua uitstraling.
Enfin, kan beter, kan slechter, maar eenmalig voor mij.
4 sterren is toch al redelijk goed he me dunkt?
 
Komen de foto's een beetje overeen met de werkelijkheid? Buiten haar pijp skills, zit het met de rest wel goed heb ik de indruk? Zijn ze nu al verhuisd naar Temse of is het nog altijd in Waasmunster te doen?
Deze dame ziet er zeer goed uit en daar moet je je geen zorgen over maken, ze is naturel en ook wel een van de properste, het pijpen is matig maar voor de rest is ze zeker ok, het is zeker geen tegenvaller!
Intiem wist ze mij zeker te overtuigen.
Als haar foto's voor jou interessant genoeg zijn moet je haar wel een kans geven.

Nee, de verhuis heeft een kleine vertraging opgeleverd en er zijn al wat meubels verwijderd maar het zal normaal voor de volgende week zijn dat ze definitief in Temse zullen werkzaam zijn.
 
Deze dame ziet er zeer goed uit en daar moet je je geen zorgen over maken, ze is naturel en ook wel een van de properste, het pijpen is matig maar voor de rest is ze zeker ok, het is zeker geen tegenvaller!
Intiem wist ze mij zeker te overtuigen.
Als haar foto's voor jou interessant genoeg zijn moet je haar wel een kans geven.

Nee, de verhuis heeft een kleine vertraging opgeleverd en er zijn al wat meubels verwijderd maar het zal normaal voor de volgende week zijn dat ze definitief in Temse zullen werkzaam zijn.
Bedankt voor de info! Dan denk ik wel dat ik ze een kans ga geven deze week.
 
Terug
Bovenaan Onderaan