TOA massage Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

fratser

Newbie
1
28/09/24
2
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://tantra.zen-therapy.nl/
Totale kosten (in euro)
220
Ik heb een paar weken geleden dit adres voor het eerst bezocht.
Locatie is in de buurt van metrostation Maashaven, zeer makkelijk te bereiken.
Ontvangst is in een mooi en schoon appartement met gelegenheid te douchen voor en na de massage.
Het belangrijkste, de massage.
Er werken een stuk of 3 masseuses, alleen op afspraak omdat de dames dit niet full time doen.
Ik had een afspraak me een blonde dame van Poolse afkomst maar ze spreekt goed Engels.
De afspraak was voor een tantra massage, deze werd zeer vakkundig gegeven.
Ik heb diverse tantra massages gehad maar vaak teleurgesteld, maar eerlijk is eerlijk, deze massage was een van de betere.
De masseuse voelde precies goed aan tot hoever ze kon gaan en werkte in een uur naar een zeer explosief einde.

Omdat ik nieuwsgierig was naar de andere masseuses heb ik van de week weer een afspraak gemaakt.
Deze keer ook met een Poolse dame die goed Nederlands spreekt.
Hetzelfde ritueel met douchen voor en na de massage.
Ook deze tantra was zeer goed, anders, maar ook erg lekker.
Jammer dat de tijd altijd zo snel gaat als je geniet, na de massage was er nog tijd voor een gezellig praatje.
Na een uur en een kwartier stond ik weer tevreden buiten.

Ik heb via google dit adres gevonden maar zag later dat er ook op Kinky een advertentie staat
De prijzen zijn wat hoger dan ik gewend ben maar je krijgt echt waar voor je geld.
Je merkt aan de masseuses dat ze er echt plezier in hebben omdat ze dit meer als hobby doen en niet als full time job.


Nu maar sparen voor de volgende afspraak
 
Eerste post van iemand naar een aanbieder die een aanbetaling vraagt? mag ik zeggen dat we hier in elk geval voorzichtig moeten zijn? of kan iemand anders bevestigen dat dit een eerlijke tent is.. aanbetaling is voor mij een no-go in elk geval zijn daar teveel scams mee.
 
Terug
Bovenaan Onderaan