In de zomervakantie ergens juli/augustus ben ik er 1x geweest. Toen maar 2 dames actief: 1 boven en 1 beneden. Die van beneden was een bekender gezicht wat wel eens in P2G komt, maar ondanks ik netjes op mijn beurt wachtte was ik helaas te laat want ze ging pauze houden.
Op de bovenzaal was een volslanke dame voornamelijk met 'oudere heren' bezig, niet zo mijn ding. Er waren nog 2 dames van koppels daar maar die kwamen voor de gezelligheid.
Op de parkeerplaats stonden toen een 15 tal autos waarbij ik met enkele mannen een praatje heb gemaakt zowel aan de bar als in het restaurant. Het was zomervakantie: dus ik gok dat het in de werkweken wat drukker is (maar ik ben bang dat het merendeel toch mannen waardoor de verhouding hetzelfde zal blijven).
1,5 jaar geleden 1x op een vrijdag- of zaterdagavond daar geweest maar ben ik na 1 uur naar huis gegaan, totaal geen actie. Helaas keiharde muziek en een 30/40 tal personen binnen die puur met elkaar praten, lijkte meer een cafe. Boven was het toen vrij fris door de aircos.
Er zijn wel heel af en toe op woensdagen partys met dames die er speciaal voor komen (soort huisdames).
Helaas is het al zeer schaars in Zuid Limburg qua clubs (P2G, Devils en hogerop Waterloo) en bij 1e 2 genoemde is de garantie zeer beperkt