staatsliedenbuurt
Stamgast
- 438
- 04/11/21
- 156
Het is droevig op de Bokkingshang pand no 10 nu ook gesloten
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registreren7 ramen nu open die zullen nu dan wel volgeboekt zijn met dames of de dames die op no 10 werkte zijn nu dan naar een andere stad gegaanHoeveel ramen blijven er dan nog over? 4 stuks?
Beetje bij beetje verdwijnt de prostitutie. Zowel in Nederland als in Duitsland.Hoeveel ramen blijven er dan nog over? 4 stuks?
Dan ga je toch lekker ergens anders heenBen er recentelijk geweest. Er waren 4 dames beschikbaar en allemaal chagerijnig en ook zeker niet de knapste. Heb ze alle 4 maar even aangesproken op de mogelijkheden en de prijs. Zowel de zeer beperkte mogelijkheden alswel het tarief stond mij totaal niet aan. Onverrichte zaken weer naar huis. Kansloos hier en wat mij betreft doet de gemeente er goed aan om alles op te doeken hier.
Koffie en tv neeOpen deurtje sukkel!
nee, want deze raambuurt is gewoon zo goed als doodZitten hier nog dames die de moeite waard zijn
pand 12 en 15 zijn alle werkplekken gevuld met dames jammer dat pand no 10 gesloten is omdat eigenares helaas ziek isnee, want deze raambuurt is gewoon zo goed als dood
Er zijn inderdaad op heden maximaal 7 ramen in bedrijf van 2 panden. Voor 2011 waren het er ongeveer 40 ramen in gebruik helaas fors minderIn mij is de Streetview vernieuwd.
Op dat moment zaten er 6 dames.
Alleen pand no 12 en 15 zijn open er zijn maximaal 7 ramen nu in bedrijfis er nog leven in Deventer?
zijn er nog dames of is het echt een verloren straat geworden?
zo zonde..
Ik vermoed dat ze de nummers niet goed hebben en dat het 10 t/m 15 moet zijn. 8 en 9 worden immers gesloopt omdat ze NIET in goede staat zijn. En enkel 12 en 15 zijn momenteel in gebruik. 10 is i.v.m. ziekte gesloten. 13 en 14 zijn niet in gebruik.AD zei:Het college schrijft dat de nummer 8 tot en met 13 een vergunning hebben voor seksinrichting raamprostitutie. Volgens het college zijn deze panden in goede staat. De panden aan de Bokkingshang kennen in totaal vijf eigenaren, twee van hen zijn actief in de seksbranche.
8 en 9 dat pand is gewoon kats verrotSloopkogel gaat door verloederd prostitutiepand in Deventer, maar wat komt er voor terug?
Voor een van de meest vervallen panden aan de Bokkingshang in Deventer is door de eigenaar een sloopvergunning aangevraagd. Het gaat om de nummers 8 en 9, het pand dat het dichtst bij de IJssel staat. Dat blijkt uit de beantwoording van het college van vragen van D66. De partij wilde weten wat...www.destentor.nl