Just-a-Lurker
Meubelstuk
Had je al geluk dat het er 4 waren
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenpand 10 12 en 15 alleen in gebruik bij een shift kun je maximaal 10 dames treffen derest van de panden zijn al jaren lang al geslotenHad je al geluk dat het er 4 waren
Anna voorheen werkzaam op Bokkingshang no 10 ze adverteert nu op kinky prive ontvangst in Vleuten (vlakbij Utrecht)
op kinky staat ook een filmpje van haar dat ze een klant aan het vernederen was wat een kutwijf is het Anna
Linkje?op kinky staat ook een filmpje van haar dat ze een klant aan het vernederen was wat een kutwijf is het Anna
een foto als je opent ze adverteert op kinky onder de naam Anna ze doet prive ontvangt in Vleuten ze heeft 1 filmpje op kinky staan en veel foto's voorheen werkte ze op Bokkingshang nr 10 ze reedt een nieuwe Volkswagen poloLinkje?
ik vindt Anna een eng mens en arrogantZe is een mrs. De klant betaalt haar om hem zo te behandelen. Niet mijn ding tho
Misschien vindt die man dat lekker en betaalt ie daarvoor...?op kinky staat ook een filmpje van haar dat ze een klant aan het vernederen was wat een kutwijf is het Anna
Alexia dat is alweer een lange tijd geleden ze is nog altijd jong ik dacht dat ze nu midden 30 is of zo zei is inderdaad een Bulgaarse vrouw met een brilHoe is het daar tegenwoordig? Ben er een jaar of 7 voor het laatst geweest denk ik. Er zat toen een leuke Bulgaarse meid met een bril waar ik weleens kwam als ik in Deventer moest zijn. Alexa/Alexia geloof ik. Ben kort nadat ze stopte er nog weleens langs gereden maar het was armoe troef.
pand 10 12 en 15 zijn open en derest is al meer dan 10 jaar geslotenAfgelopen vrijdagavond langs gereden , alleen het eerste deel, vanaf de IJssel gezien) waren +/- 5 ramen bezet, rest lijkt niet meer in gebruik..