Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ze is er vanavond, ze staat bij 28k3. Morgenavond is ze er ook en zondagavond ook zei ze. Het is echt een lieverdje! Ze glimlachde echt heel enthousiast naar me maar ik denk dat ze zo is als ze je mag. Ik heb haar donderdag volgens mij bezocht
En hartelijk dank voor de gouden tip! Inderdaad, de meid is er en zojuist bezocht… Recensie volgt z.s.m. moet even bijkomen

Broeders, heb een algemene vraag en wil jullie mening. Ging een tijdje (>10x ofzo) op bezoek bij Maya (met die schorpioen in doublet) en had haar x verteld dat ik ben gescheiden enz en daarom als vrijgezelle man bij haar langskom. De laatste keer dat ik haar pompte deed ze beetje gemeen bij afscheid en gaf ze me een durex en zei ze ga maar met je vriendin neuken. Dus ik huh had je mn situatie uitgelegd (mn ex ging namelijk vreemd) en toen keek ze me beetje stoicijns aan en zei ze niets. Voelde wel een beetje als een trap na gezien ik had gedeeld dat ik single ben en ineens heb ik een vriendin? sindsdien geen zin meer om bij haar langs te gaan. Dit is een grote fout van mij he door iets uit mn priveleven te delen?graag jullie eerlijke mening

Laatst bewerkt:
Broeders, heb een algemene vraag en wil jullie mening. Ging een tijdje (>10x ofzo) op bezoek bij Maya (met die schorpioen in doublet) en had haar x verteld dat ik ben gescheiden enz en daarom als vrijgezelle man bij haar langskom. De laatste keer dat ik haar pompte deed ze beetje gemeen bij afscheid en gaf ze me een durex en zei ze ga maar met je vriendin neuken. Dus ik huh had je mn situatie uitgelegd (mn ex ging namelijk vreemd) en toen keek ze me beetje stoicijns aan en zei ze niets. Voelde wel een beetje als een trap na gezien ik had gedeeld dat ik single ben en ineens heb ik een vriendin? sindsdien geen zin meer om bij haar langs te gaan. Dit is een grote fout van mij he door iets uit mn priveleven te delen?graag jullie eerlijke mening
Sommige van die meiden hebben een soort misplaatste arrogantie. Niks van aantrekken. Is mijn ervaring wel om je Prive voor jezelf te houden want ze spelen erop in. Vaak met de bedoeling je leeg te trekken.

Sommige van die meiden hebben een soort misplaatste arrogantie. Niks van aantrekken. Is mijn ervaring wel om je Prive voor jezelf te houden want ze spelen erop in. Vaak met de bedoeling je leeg te trekken.
Ja dit is idd ook het gevoel wat ik eraan over houd. Beginnersfout :cool:
Het gekke is dat deze opmerking van haar er juist niet toeleidt dat ik vaker langskom, leek meer gwn gemeen alsof ik een player ben🤣 want dan zou ik echt naar de hoeren gaan. De dag waarop ik een vriendin heb, ga ik niet meer naar dvp's

Laatst bewerkt:
Dit is een grote fout van mij he door iets uit mn priveleven te delen?graag jullie eerlijke mening
Ik vind het soms wel leuk iets te delen, het maakt de sfeer wat vertrouwder. Sommige dames delen dan ook wel eens info met mij. Wel altijd proberen je verstand erbij te houden wat je deelt. Nare opmerking trouwens van de bewuste dame, je bezocht haar meerdere keren, dan is zo'n opmerking echt niet tof.

Ik vind het soms wel leuk iets te delen, het maakt de sfeer wat vertrouwder. Sommige dames delen dan ook wel eens info met mij. Wel altijd proberen je verstand erbij te houden wat je deelt. Nare opmerking trouwens van de bewuste dame, je bezocht haar meerdere keren, dan is zo'n opmerking echt niet tof.
Ja merk dat t me raakte want mn scheiding was echt belabberd en dat heb ik haar dus uitgelegd want ik ben relatief nieuw bij de dvp's. Wat t nog erger maakte is dat ik afgelopen vrijdag aan Maya vroeg of ze boos op mij was dat ze die opmerking maakte en toen zei ze dat het haar niets aangaat wat ik in mn priveleven doe en deed alsof ze niet die opmerking maakte. Ach fijn, heb wel genoten van de seks met haar maar er zijn gelukkig genoeg alternatieven en een goede les wat betreft t delen van prive info👍🏻.

Waarom zo problematisch doen. Je koopt tijd voor een fysieke dienstverlening, meer niet. Persoonlijk bezoek ik een dvp hooguit 2-3x en daarna weer iets anders. Doe je ding en wegwezen, geen emotioneel en prive gedoe.
Zo kan je ernaar kijken, je kan ook voor- en na de seks een leuk praatje hebben. Je bepaalt zelf wat je wel en niet vertelt. Vaste dame van mij vertelde dat ze pas een voor haar nieuwe klant had. Ze probeerde een 'how are you today?' maar kreeg als reactie dat hij er niet is om vragen te beantwoorden. Lekker bot... ze heeft de date afgerond maar hij is niet meer welkom bij haar.

Als je heel vaak dezelfde dame bezoekt gaat dat na een tijdje meestal fout.
Als ze merken dat je meer voor ze gaat voelen dan alleen de seks dan gaan ze je weigeren..
Zitten ze niet op te wachten.
En Maya is echt nog een hele lieve meid, dus die zal het nog proberen op een nette manier af te kappen.

Als je heel vaak dezelfde dame bezoekt gaat dat na een tijdje meestal fout.
Als ze merken dat je meer voor ze gaat voelen dan alleen de seks dan gaan ze je weigeren..
Zitten ze niet op te wachten.
En Maya is echt nog een hele lieve meid, dus die zal het nog proberen op een nette manier af te kappen.
Of juist niet, want cash is king
Even voor de goede orde, ik heb geen slecht woord over haar gezegd: heb haar immers 5 sterren gegeven (zie haar pagina). Ik wil t hierbij laten, ik heb een wijze les geleerd en dank voor de reacties
Je moet onderscheid maken tussen echte vrienden en mensen die verder van je afstaan, zeker als daar een zakelijke dienstverlening tussen zit

Nou @relaxingzen dat vind ik een rare houding van haar. Ik heb ook altijd bij dames die ik vaker bezocht eerlijk gezegd dat ik vrijgezel ben, maar nooit meegemaakt dat ze dan gaan denken dat ik een vriendin heb. Ik zou eerder het omgekeerde verwachten, dat je getrouwd bent of in een relatie zit en de dvp dan denkt: klootzak je belazert je vrouw. En dan nog, daar heeft zij niets over te zeggen. Trek het je niet aan, ligt echt aan haar, zo een vreemde reactie.

Terug
Bovenaan Onderaan