Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBen jij Paulus3?Fleur en Asha zijn aanwezig.
Paulus niet
Natuurlijk wel, maar de aanwezigheid van Asha ga ik niet melden en Fleur had ik zien lopen, maar wist niet waar ze ging werken.Fleur en Asha zijn aanwezig.
Paulus niet
Momenteel aanwezig.Is Wendy (kamer 106 B1) de afgelopen dagen nog gezien?
We zien je recensie wel verschijnen.Goedemorgen, is fleur op dit moment aanwezig?
Dank je Paulus! Vandaag ben ik pas laat in Den Haag dus waarschijnlijk geen kans, maar zal voor de zekerheid nog eens langs lopen.Momenteel aanwezig.
Iemand?Hallo wandelaars.
As. donderdag ben ik in de buurt van Den Haag en ben van plan om de Geleenstraat en Doublet te bezoeken. (Eerste keer) Zal er in de avond pas zijn.
Kan iemand mij vertellen welke dames er dan zijn die goede services bieden zowel bij Geleen als Doublet?
Zie graag jullie reacties tegemoet
Het is toch een kwestie van dit forum een beetje doorspitten. Je weet zelf het beste wat voor dame je zoekt, qua uiterlijk, leeftijd en services. Wie er precies donderdag is dat weet ook niemand van te voren. Er is hier waanzinnig veel info. Dus lees en stel evt specifieke vragen.Iemand?
Goed nieuws! (voor mij dan).Herkenbaar. Mij laat ze ook niet (meer) binnen.
Mijn advies is om te gaan wandelen en afhankelijk van de klik die je met een dame voelt naar binnen te gaan. De reviews zijn momentopnamen en zeer afhankelijk van de meid en haar stemming + de connectie tussen klant en dvp. Ik kijk zelf altijd met wie ik een klik heb en doe vervolgens een review check hier om te kijken of het geen TMM'er is en vooral als je onderbuikgevoel je aangeeft dat er iets niet kloptIemand?
Iemand?
Sommige mensen willen geen moeite doen, maar verwachten wel van anderen dat ze moeite voor je doen.Het is toch een kwestie van dit forum een beetje doorspitten. Je weet zelf het beste wat voor dame je zoekt, qua uiterlijk, leeftijd en services. Wie er precies donderdag is dat weet ook niemand van te voren. Er is hier waanzinnig veel info. Dus lees en stel evt specifieke vragen.
Gisteren inderdaad te laat geweest, was er rond 19:30 en haar naambordje was nog aan maar Wendy was er al niet meer. Mocht iemand haar vandaag nog zien dan hoor ik het graag!Dank je Paulus! Vandaag ben ik pas laat in Den Haag dus waarschijnlijk geen kans, maar zal voor de zekerheid nog eens langs lopen.
Wendy is momenteel aanwezig.Gisteren inderdaad te laat geweest, was er rond 19:30 en haar naambordje was nog aan maar Wendy was er al niet meer. Mocht iemand haar vandaag nog zien dan hoor ik het graag!
Ik heb het bericht aangepast met een linkje. Herken je haar nu misschien? Ze was er in het verleden ook niet heel vaak.Nooit van gehoord.
En misschien een link?