Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Mijn advies is om te gaan wandelen en afhankelijk van de klik die je met een dame voelt naar binnen te gaan. De reviews zijn momentopnamen en zeer afhankelijk van de meid en haar stemming + de connectie tussen klant en dvp. Ik kijk zelf altijd met wie ik een klik heb en doe vervolgens een review check hier om te kijken of het geen TMM'er is en vooral als je onderbuikgevoel je aangeeft dat er iets niet klopt
 
Reviews hebben zowel voordelen als nadelen. Soms wil je gewoon zelf dingen ontdekken en niet al precies weten wat je kunt verwachten. Dat vind ik tenminste leuk.

Het verkleint je risico, maar soms kan het ook de ervaring verminderen.

Als je gewoon wat rondwandelt en een paar dames aanspreekt, krijg je vanzelf een idee waar je naar binnen wilt gaan. Soms is het beter om instinctief te handelen in plaats van alles helemaal te plannen.

Een andere tip is om genoeg geld mee te nemen voor een eventueel tweede bezoek. Als het eerste bezoek tegenvalt, kun je gewoon ergens anders opnieuw proberen.
 
Laatst bewerkt:
Het is toch een kwestie van dit forum een beetje doorspitten. Je weet zelf het beste wat voor dame je zoekt, qua uiterlijk, leeftijd en services. Wie er precies donderdag is dat weet ook niemand van te voren. Er is hier waanzinnig veel info. Dus lees en stel evt specifieke vragen.
Sommige mensen willen geen moeite doen, maar verwachten wel van anderen dat ze moeite voor je doen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan